افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

حدیده یمن برای دومین بار در یک روز بمباران شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 212187
حدیده یمن برای دومین بار در یک روز بمباران شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده های آمریکایی-انگلیسی در منطقه القاضی در منطقه الدرحیمی واقع در استان حدیده در چند ساعت گذشته دو بار به یمن حمله کرد. امروز و همچنین پیش از این، ایالات متحده و انگلیس در منطقه راس عیسی در سه نوبت در منطقه. السلیف در استان حدیده آنها […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده های آمریکایی-انگلیسی در منطقه القاضی در منطقه الدرحیمی واقع در استان حدیده در چند ساعت گذشته دو بار به یمن حمله کرد.

امروز و همچنین پیش از این، ایالات متحده و انگلیس در منطقه راس عیسی در سه نوبت در منطقه. السلیف در استان حدیده آنها یمن را در غرب هدف قرار دادند.

جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

این در حالی است که دیروز سرتیپ یحیی ساری اعلام کرده بود که برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن، نیروهای مسلح یمن دارای ارتش آمریکایی هستند. . کشتی، یک کشتی انگلیسی و مواضع رژیم صهیونیستی در بندر. متر آبپاش آنها مناطق اشغالی را در جنوب هدف قرار دادند.

یحیی سریع در بیانیه ای تصویری اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن سه عملیات نظامی استثنایی انجام دادند.

اول: یگان موشکی و وزوز نیروهای مسلح یمن چندین موشک بالستیک و پهپاد به مواضع دشمن صهیونیستی در منطقه من شلیک کردند. آبپاش آنها در جنوب فلسطین اشغالی تیراندازی کردند.

دوم: نیروی دریایی یمن کشتی انگلیسی (ISLANDER) را در خلیج عدن با یک سری موشک های مناسب هدف قرار داد و به یاری خداوند موشک ها مستقیماً به کشتی اصابت کرد و باعث آتش سوزی شد.

در سومین عملیات یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ مورد حمله چند پهپاد قرار گرفت.

نیروهای مسلح یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین و دفاع از یمن عزیزمان در برابر تجاوزات آمریکا و انگلیس ادامه می دهند و عملیات نظامی آنها متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوزات و محاصره مردم فلسطین در نوار غزه انجام شود. مختل شده است.

روز گذشته جنگنده های آمریکایی و انگلیسی نیز به این منطقه حمله کردند. ترسو در شمال استان حدیده آنها یمن را در غرب بمباران کردند. حملات ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به خاک یمن ادامه دارد و این ائتلاف به نقاط مختلف این کشور حمله می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.