افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
11

حداکثر سبک و طرح گل ساناز سعیدی در پروجکشن قدغان; خانم وکیل از نیوکمپ پوشه چه رنگیه!

  • کد خبر : 20709
حداکثر سبک و طرح گل ساناز سعیدی در پروجکشن قدغان;  خانم وکیل از نیوکمپ پوشه چه رنگیه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ساناز سعیدی متولد 4 فروردین 1368 در تهران و بازیگر ایرانی و دارای مدرک مهندسی معماری است. جالب است بدانید که این گیره دار با چهره ای زیبا و چشمانی رنگارنگ دوره بازیگری را در کلاس های امین تارخ گذراند و فعالیت هنری خود را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ساناز سعیدی متولد 4 فروردین 1368 در تهران و بازیگر ایرانی و دارای مدرک مهندسی معماری است. جالب است بدانید که این گیره دار با چهره ای زیبا و چشمانی رنگارنگ دوره بازیگری را در کلاس های امین تارخ گذراند و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. او ابتدا در سریال پریا نقش کوتاهی را ایفا کرد و سپس در سریال نفس به ایفای نقش پرداخت. البته دوران اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون را می توان نقش مادرخوانده جواد جوادی در سریال بچه مهندس (مامان صدیقه) دانست. الان هم می توان گفت که بیشتر افراد این بازیگر را با بازی در نقش خانم وکیل در سریال کمپ جدید به یاد دارند. اگر بخواهیم سری به زندگی هنری این بازیگر زن بزنیم و نگاهی به سبک و طرز لباس پوشیدن او بیندازیم، باید بگوییم که این بازیگر بیشتر اوقات لباس راحتی می پوشد، اما در برخی از مراسم ها هم دیده شده است. یک تیپ ماکسیمم و شلوغ شیک از راه رسیده است در نتیجه می توان گفت که او آن چیزی را که دوست دارد می پوشد و در استایل ساناز سعیدی استایل شخصی وجود ندارد.

برای آشنایی بیشتر با استایل ماکسیمال می توان به پوشیدن چند لایه لباس با رنگ های شاد و به اصطلاح جیغ اشاره کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های ساناز سعیدی آشنا شوید.

سبک ساناز سعیدی

استایل نهایی ساناز سعیدی در اکران عمومی قدقان

خب همانطور که گفتیم ساناز سعیدی چیزی در حد یک ماکسیمالیست است و مثلا سبک او را در مراسم پرطرفدار اکران فیلم کادغن می توان دید. افرادی که به سبک نهایی لباس می پوشند باید به اندازه کافی جسور باشند زیرا با پوشیدن لباس های مختلف، طرح های جسورانه و رنگ های جسورانه جلب توجه می کند. اما حواستان باشد که این شلوغی به معنای بی احتیاطی نیست، بلکه باید تا جایی که ممکن است لباس های بیشتری را با توجه به سلیقه شخصی خود هوشمندانه با یکدیگر ترکیب کنید تا استایل شما بی توجه به نظر نرسد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید ساناز سعیدی در این سبک موفقیت هایی کسب کرده است.

سبک ساناز سعیدی

سبک ساناز سعیدی

سبک چرم و تیره ساناز سعیدی در دل طبیعت

فراموش نکنید که اکثر ظاهرهای لایه ای برای حداکثر علاقه هستند. نکته جالب این است که محدودیت خاصی در نوع مدل لباس وجود ندارد و می توانند از هر پارچه ای استفاده کنند. اما باید مراقب باشید که پوشیدن لباس های چرمی بیشتر از پوشیدن هر مدل لباسی می تواند به استایل شما حس حداکثری خلق و خوی بدهد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، ساناز سعیدی در بسیاری از استایل های شخصی خود از لباس های چرمی یا لباس های تزئین شده با چرم استفاده کرده است.

سبک ساناز سعیدی

سبک ساناز سعیدی

لباس ورزشی ساناز سعیدی با چکمه نظامی

جالب است بدانید که ساناز سعید به همان اندازه که به استایل اسپرت علاقه دارد به استایل حداکثری نیز علاقه دارد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید این بازیگر برای استایل شخصی خود گاهی کت های اسپرت یا سبز نظامی می پوشد که می توان گفت استایل او را به همان استایل خیابانی یا روزمره نزدیک می کند. برای چنین سبک هایی، افراد معمولا لباس هایی را انتخاب می کنند که در آن احساس راحتی می کنند و از پوشیدن طولانی مدت آن بدشان نمی آید.

سبک ساناز سعیدی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل ساناز سعیدی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.