افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

حداکثر استفاده از نمایشگاه برای توسعه فناوری های مورد نیاز.

  • کد خبر : 406011
حداکثر استفاده از نمایشگاه برای توسعه فناوری های مورد نیاز.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی مدیرکل شرکت توانیر در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه برق و نقش آن در توسعه و ارتقای صنعت برق، اظهار داشت: نمایشگاه برق یکی از مهمترین نمایشگاه های برق است. رویدادهای مهم صنعت برق که هر ساله و در پایان فصل پربازدید برگزار می‌شود، برای […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی مدیرکل شرکت توانیر در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه برق و نقش آن در توسعه و ارتقای صنعت برق، اظهار داشت: نمایشگاه برق یکی از مهمترین نمایشگاه های برق است. رویدادهای مهم صنعت برق که هر ساله و در پایان فصل پربازدید برگزار می‌شود، برای شروع فصل جدیدی از تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف صنعت برق کشور از طریق نشست فعالان این بخش برگزار می‌شود و خصوصی از این صنعت استراتژیک کشور است.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: نمایشگاه برق فرصت مناسبی را برای متقاضیان فراهم می کند تا محصولات داخلی را خریداری کرده و از طریق کارشناسان دانش بنیان از آخرین فناوری های صنعت برق مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی برق که از 12 تا 15 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود، 620 شرکت داخلی و خارجی توانمندی ها و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند، افزود: به برق توجه شده است پیشگامی در صنعت برق در زمینه های مختلف از جمله نیازسنجی، مخاطب شناسی و بازاریابی ضروری است و حضور حداکثری فعالان بخش های مختلف این صنعت در نمایشگاه فرصت بی نظیری را برای انجام این وظیفه فراهم می کند.

رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی صنعت برق نیز در این نمایشگاه فرصت دارند از آخرین نوآوری های این صنعت توسط بخش خصوصی مطلع شوند، گفت: مسئولان صنعت برق نیز در طول برگزاری نمایشگاه از محصولات این نمایشگاه بازدید می کنند. نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه فعالیت‌های آنها برآورده می‌شود و مجموع این اقدامات باعث می‌شود در سال‌های آینده شاهد توسعه بیشتر محصولات و فناوری‌های مورد نیاز این صنعت مهم در کشور باشیم. سال

مدیرعامل شرکت توانیر در بخشی دیگر از سخنان خود، حضور رسانه‌ها در این مهم‌ترین رویداد صنعتی برق کشور را برشمرد و افزود: مواجهه با برق این فرصت را به فعالان رسانه‌ای می‌دهد تا آنچه را که می‌شنوید، عمدتاً شفاهی و به اشتراک بگذارند. فرد در مورد قابلیت های این حوزه به صورت عینی ببیند و بر این اساس روایت های کاملتر و دقیق تری را در قالب های مختلف رسانه ای به افکار عمومی جامعه منتقل کند.

بر اساس این گزارش، بیست و چهارمین نمایشگاه برق کشور با حضور 500 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی فعال در حوزه برق از 12 تا 15 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کشور برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.