افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

حدادی: پرسپولیس نیازی به کمک دیگران ندارد/ حق ما را به 109 میلیارد بده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 226512
حدادی: پرسپولیس نیازی به کمک دیگران ندارد/ حق ما را به 109 میلیارد بده – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و مدیریتش معتقدند که می توانند هزینه های خود را تامین کنند و نیازی به کمک دیگران ندارند، اما شرط مهم این است که باید از حقوق باشگاه بگذرند. . پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه گفت: در جشن قهرمانی جوانان […]

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و مدیریتش معتقدند که می توانند هزینه های خود را تامین کنند و نیازی به کمک دیگران ندارند، اما شرط مهم این است که باید از حقوق باشگاه بگذرند. .

پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه گفت: در جشن قهرمانی جوانان تیم پرسپولیس گفتم که هیات مدیره و مدیرعامل برنامه 3 ساله دارند. برای تیم های پایه . امیدواریم زمانی که تیم بزرگسالان می خواهد بازیکنانی از تیم پایه جذب کند، یک تغییر اساسی ایجاد کنیم. امیدوارم همه ما به فکر تیم های پایه باشیم و اگر اینطور بودیم، شک نکنید که میانگین سنی تیم ملی پایین می آمد و می توانستیم قهرمان آسیا شویم. امروز ما 30 درصد از مطالبات تجهیزات اصلی را پرداخت خواهیم کرد و متعهد شده ایم که تمام مطالبات را قبل از شروع فصل جدید به طور کامل پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ پول دریافت کرده است یا خیر، گفت: باشگاه و مدیریت معتقدند که می توانند هزینه های خود را تامین کنند و نیازی به کمک دیگران ندارند، اما شرط مهمی است که باید داشته باشند. حق و واگذاری حقوق باشگاه که موضوع تبلیغات محیطی است.

حدادی افزود: دو بار با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم که متاسفانه به نامه ما پاسخ ندادند و همچنین چندین بار با سازمان لیگ مکاتبه کردیم اما پاسخ مناسبی دریافت نکردیم. ما یک شرکت سهامی عام هستیم و باید سود خود را رزرو کنیم و یک سهامدار بخش خصوصی داریم. به نظر من از نظر شرعی مشکل است که به پرسپولیس حق نمی دهند. حق ما 109 میلیارد تومبه است که به باشگاه پرسپولیس نمی دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)