افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

حدادی: فکر حاج قاسم این بود که بدون ترس با دشمن مقابله کند

  • کد خبر : 168334
حدادی: فکر حاج قاسم این بود که بدون ترس با دشمن مقابله کند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه حاج قاسم این بود که در کنار شجاعت و درایت به سمت مقابله بدون ترس و وحشت با دشمن پیشروی کند. علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نهضت فرمانده دل ها با ایمان […]

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه حاج قاسم این بود که در کنار شجاعت و درایت به سمت مقابله بدون ترس و وحشت با دشمن پیشروی کند.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نهضت فرمانده دل ها با ایمان و اعتقاد به نکته اصلی که حضرت آقا در حرم مطهر امام راحل به آن اشاره کردند، انجام شد. رهبر انقلاب فرمودند پیروزی حاصل سه اعتقاد است. به خدا ایمان داشته باشیم، به مردم ایمان داشته باشیم و ما می توانیم. شهید سلیمانی نیز با اعتقاد به این سه مولفه وارد عمل شد.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم واقعا به توکل به خدا اعتقاد داشت و همیشه توکل به خدا داشت. او با این اعتقاد برخاست و برای مردم اقدام کرد. حاج قاسم برای تقویت محور مقاومت در چندین منطقه از جمله عراق و سوریه حضور یافت که با همکاری آمریکا مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

نماینده مردم طالقان، سوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در شورای اسلامی تصریح کرد: تعبیر خاص حاج قاسم این بود که جمهوری اسلامی حرم است؛ در حالی که امام حسین (ع) در مجلس شورای اسلامی به قدردانی از حرم است. این نکته اساسی است که نشان می دهد حاج قاسم همیشه با ایمان حرکت می کرد. حاج قاسم همیشه تاکید می کرد که باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. دشمن همیشه دسیسه و توطئه دارد، هر تهدیدی می تواند به فرصت تبدیل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم معتقد بود هر کاری تمام می شود نباید متوقف شود و کار بعدی بلافاصله شروع شود، ادامه داد: آنها خاطرنشان کردند که این کار تازه شروع شده است، وقتی تمام شد باید کار دیگری شروع شود.

این عضو کمیسیون داخلی ادامه داد: اعتقاد حاج قاسم سلیمانی اعتقادی بود که بر اساس آن در مناطق مختلف سوریه علیه داعش جنگید که کار این رژیم و مورد حمایت کامل رژیم صهیونیستی بود. حاج قاسم با وجود اینکه تمام تلاش خود را کرد و داعش بخش هایی از سوریه را به تصرف خود درآورد، با این اعتقاد و همچنین با بسیج مردمی در سوریه توانست کشوری را که 86 درصد اشغال شده بود، نجات دهد.

وی افزود: حاج قاسم با ایمان و تلاش کامل حرکت کرد. تمام تلاش دشمن ضربه زدن به محور مقاومت بود، اما طرح حاج قاسم یک طرح الهی و نقشه راه خاصی بود که داعش و عوامل نظام را شکست داد. فکر حاج قاسم فکر مقاومت با ایمان و اعتقاد بود. فکر حاج قاسم این بود که بدون ترس و با شجاعت و درایت به سمت مقابله با دشمن حرکت کند.

حدادی: فکر حاج قاسم این بود که بدون ترس با دشمن مقابله کند

این نماینده مجلس گفت: امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران به برکت خون همه شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی برافراشته شده است. و دیگر ژنرال های بزرگ جهان.

حدادی در پایان اعلام کرد: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم شاهد ترور سید رضی موسوی از رهبران پرتلاش و مطمئن جبهه مقاومت بودیم. این خون جبهه مقاومت را به یک پیروزی بزرگ می رساند. این خون بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی را شکست خواهد داد و رژیم غاصب قطعا پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.