افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

حدادی: دغدغه من نقل و انتقال سهام است/ هیچ دخالتی در نقل و انتقالات پرسپولیس ندارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 309743
حدادی: دغدغه من نقل و انتقال سهام است/ هیچ دخالتی در نقل و انتقالات پرسپولیس ندارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعات مجازی علیه وی توضیح داد: این شایعات برای من مهم نیست و روی کارم متمرکز شده ام. اخیرا در برخی از شبکه های مجازی شایعه ای مبنی بر دخالت یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در روند نقل و انتقالات این تیم به گوش […]

پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعات مجازی علیه وی توضیح داد: این شایعات برای من مهم نیست و روی کارم متمرکز شده ام.

اخیرا در برخی از شبکه های مجازی شایعه ای مبنی بر دخالت یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در روند نقل و انتقالات این تیم به گوش می رسد، پیمان حدادی عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با ایران ورزشی وی گفت: همانطور که می دانید چندین نفر در فضای مجازی این نوع شایعات را منتشر می کنند، این دلالان تلاش می کنند فضای هواداران را بهم بریزند. من یک هفته است که به فکر واگذاری سهام پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی هستم و هر روز برای تسهیل این روند به سازمان خصوصی سازی مراجعه می کنم.

وی ادامه داد: من هیچ تجربه ای در نقل و انتقالات ندارم و وظیفه من نیست که دخالت کنم، خود باشگاه یک نماینده ورزشی دارد و وظیفه او این است که در نقل و انتقالات حضور داشته باشد، اصلاً به این کانال اهمیت نمی دهم آیا آنها علیه من شایعات پخش می کنند؟

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در خصوص احتمال تغییر مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری نهایی سهام به کنسرسیوم بانکی، توضیح داد: در هر صورت ابتدا باید سهام. به مالکان جدید تحویل داده شود تا در مورد مهمترین مسائل تصمیم گیری شود، اما ممکن است مالکان جدید تغییراتی ایجاد کنند، اما هنوز چیزی مشخص نیست. کمی دیرتر مشغول حل مشکل واگذاری سهام هستم، اما متأسفانه سازمان خصوصی سازی امروز و فردا به این کار ادامه می دهد.

حدادی در پایان درباره آخرین وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه در فصل گذشته توانستیم مطالبات بازیکنان را برآورده کنیم و طی روزهای آینده صورت های مالی باشگاه منتشر خواهد شد و در مجموع شرایط به همین صورت است. نسبت به فصول گذشته بهتر شده است و این به دلیل درآمدزایی است که باشگاه در فصل قبل توانسته از آن استفاده کند.”

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)