افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حدادی: درویش تا 2 سال آینده ابقا می شود/ ارونوف برای دریافت درخواستش آمد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 372136
حدادی: درویش تا 2 سال آینده ابقا می شود/ ارونوف برای دریافت درخواستش آمد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه ما شفاف ترین نهاد فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که در سامانه کدال رخ می دهد بلافاصله منتشر می کنیم.من از اعضای سابق هیئت مدیره تشکر می کنم، آنها در دو سال گذشته کمک های بزرگی به باشگاه کرده اند که منجر به کسب چهار […]

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه ما شفاف ترین نهاد فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که در سامانه کدال رخ می دهد بلافاصله منتشر می کنیم.

من از اعضای سابق هیئت مدیره تشکر می کنم، آنها در دو سال گذشته کمک های بزرگی به باشگاه کرده اند که منجر به کسب چهار جام شد. با توجه به روند خصوصی سازی و واگذاری سهام کنسرسیوم بانکی، اعضای حقوقی انتخاب و پنج عضو حقوقی معرفی شدند.

وی افزود: اعضای هیات مدیره با توجه به عملکرد خوب آقای درویش و همچنین نظر مثبت هیات مدیره آقای درویش را برای دو سال آینده به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. امیدواریم تیم جدید هیئت مدیره مثل گذشته متحد باشد و از نظر مالی نیز امیدواریم گام های خوبی برداریم. از سه بانک ملت، شهر و تجارت بار دیگر مرا در هیات مدیره در نظر گرفتند و این مسئولیت شخصی من را بسیار بیشتر خواهد کرد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدواریم هیات مدیره جدید با همدلی و اتحاد گام های بلندی برای پرافتخارترین تیم ایران بردارد همانطور که قبلا در سه بانک ملت هستم. شهر و بانک تجارت که بار دیگر من را به عضویت هیات مدیره باشگاه منصوب کردند، من را حفظ کردند، ممنون و امیدوارم به بهترین نحو پاسخگوی این اعتماد باشیم. در پرسپولیس همه یک تیم هستیم و همه چیز مثبت است. اتفاقی که می افتد نتیجه تلاش گروهی است.

حدادی تصریح کرد: در جلسه امشب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بحث افزایش سرمایه مطرح شد و در جلسات آتی به عدد مشخصی خواهیم رسید تا روند افزایش سرمایه انجام شود که وقتی این اتفاق افتاد ما قادر به انجام کارهای موثر در زمینه درآمد ثابت و دائم خواهد بود.

وی اعلام کرد: پنج کمیته زیر نظر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به نام های کمیته حسابرسی، کمیته ریسک، کمیته انتصابات، کمیته حقوقی و کمیته اقتصادی تشکیل شد که اعضای آن در جلسات بعدی معرفی خواهند شد.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: موضوع دیگر انتخاب آقای درویش به عنوان سخنگوی باشگاه بود که انشالله طی تصمیمات بعدی که در جلسات بعدی اتخاذ خواهد شد، اعلام خواهد شد. ما در باشگاه پرسپولیس به دنبال شفافیت هستیم و شفاف ترین نهاد فعلی فوتبال هستیم. اگر فدراسیون، اعضای فدراسیون و سایر باشگاه ها را در نظر بگیرید، ما شفاف ترین هستیم. ما همه چیز را در کدال منتشر می کنیم.

حدادی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر درآمدزایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به محدودیت هایی که داریم در حال حاضر تبلیغات روی لباس تنها منبع درآمد ماست و بحث تبلیغات محیطی موضوعی است که ما با آن برخورد داریم چندین بار با سازمان لیگ مکاتبه کرده اند و متاسفانه پاسخ روشنی به ما نداده اند. ما حق خود را از هر شخص حقیقی و حقوقی خواهیم گرفت. باید ارقام درآمدی سامانه کدال را اعلام کنیم. ما همچنین از بحث برند درآمد کسب کردیم.

وی در پایان با اشاره به مطالبه باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: می خواهیم از فوتبال پایه کسب درآمد کنیم. باشگاه پرسپولیس هم اکنون خصوصی است. ما سه میلیون و پانصد هزار دلار از AFC می خواهیم و امیدواریم بتوانیم آن را بگیریم.

حدادی گفت: آرونوف به مناسبت پرداخت جدید مطالباتش به باشگاه پرسپولیس آمد و مانند ماه های گذشته حقوق خود را دریافت کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)