افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حدادی: با چند بازیکن به توافق رسیدیم/ منتظر پایان محرومیت مدیرعامل برای امضای قراردادهای جدید هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 298901
حدادی: با چند بازیکن به توافق رسیدیم/ منتظر پایان محرومیت مدیرعامل برای امضای قراردادهای جدید هستیم – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: به محض پایان محرومیت آقای درویش و رفع محرومیت از فعالیت، سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید، عقد قراردادهای تجاری و اسپانسرینگ و پرداخت بخشی از خواسته های تیم در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. پیمان حدادی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اقدامات […]

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: به محض پایان محرومیت آقای درویش و رفع محرومیت از فعالیت، سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید، عقد قراردادهای تجاری و اسپانسرینگ و پرداخت بخشی از خواسته های تیم در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

پیمان حدادی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اقدامات مختلفی در حوزه اقتصادی، جابجایی و استخدام مربیان در حال انجام است، اما با توجه به محرومیت مدیرعامل در هر مورد، بتوانیم به فاز بعدی برویم. و اجرای توافقات از جمله برای انعقاد قرارداد، منتظر پایان دوره محرومیت آقای رضا درویش هستیم.
وی ادامه داد: باشگاه از طریق اداره ورزش خود با چند بازیکن مذاکره کرده و توافقاتی نیز صورت گرفته است اما به دلیل محرومیت مدیرعامل فعلا امکان بستن قرارداد وجود ندارد.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین باشگاه منابع مالی لازم را برای پرداخت بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان و تعهدات مالی باشگاه به اعضای تیم در روزهای آینده از طریق بانک شهر تامین خواهد کرد، اما برای انجام امور اداری و پرداخت هزینه ها مقدار مربوطه ما به دلیل محرومیت مدیر عامل محدود هستیم. ضمناً برای پرداخت بخشی از تعهدات مالی به طلبکاران از قبیل هتل، داروخانه و … و همچنین پرداخت حقوق پرسنل به امضا و تایید مدیرعامل نیاز خواهد بود.
پیمان حدادی در خصوص انتخاب سرمربی جدید گفت: معاون ورزشی باشگاه با هماهنگی مدیران باشگاه مذاکرات را با گزینه های مختلف دنبال می کند اما توافق نهایی نیازمند حضور و نظر مستقیم مدیرعامل است. که طبق حکم صادره در این مرحله امکان پذیر نیست
معاون مالی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های اقتصادی و درآمدی باشگاه نیز افزود: بانک شهر از زمان واگذاری سهام در دو ماه گذشته بیش از 100 میلیارد تومان به باشگاه تزریق کرده است. همچنین رایزنی و نشست با سایر بانک های حاضر در کنسرسیوم برای بهره برداری از توان مالی، اقتصادی و تجاری آنها در دستور کار قرار دارد. علاوه بر این، مسائل باشگاه در رابطه با درآمد باشگاه از جمله حمایت مالی و استفاده از نام و نشان باشگاه در تولید محصولات و خدمات مطرح شده است، اما تکمیل مذاکرات و انعقاد قرارداد مستلزم حضور سردار کارگردان
پیمان حدادی در پایان تاکید کرد: هواداران و سهامداران عزیز مطمئن باشید به محض پایان محرومیت آقای درویش و رفع محرومیت از فعالیت، استخدام سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان و جذب. ورود بازیکنان جدید مطابق با بودجه مشخص باشگاه که باید به تایید کنسرسیوم بانکی برسد در کمترین زمان ممکن از راه می رسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)