افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

حجم معاملات صرافی بایننس از 100 تریلیون دلار فراتر رفت. آیا قیمت BNB رشد خواهد کرد؟

  • کد خبر : 404070
حجم معاملات صرافی بایننس از 100 تریلیون دلار فراتر رفت. آیا قیمت BNB رشد خواهد کرد؟

صرافی بایننس با رسیدن به حجم معاملات 100 تریلیون دلاری، رکورد جدیدی در صنعت ارزهای دیجیتال ثبت کرده است. این دستاورد نشان دهنده نفوذ بالای بایننس در بازارهای جهانی است و می تواند منجر به افزایش اعتماد معامله گران به این بورس شود. به گفته Blockchain Homeland، این سابقه تاریخی به ویژه زمانی که بایننس […]

صرافی بایننس با رسیدن به حجم معاملات 100 تریلیون دلاری، رکورد جدیدی در صنعت ارزهای دیجیتال ثبت کرده است. این دستاورد نشان دهنده نفوذ بالای بایننس در بازارهای جهانی است و می تواند منجر به افزایش اعتماد معامله گران به این بورس شود.

به گفته Blockchain Homeland، این سابقه تاریخی به ویژه زمانی که بایننس در برخی کشورها با چالش های قانونی مواجه است، اهمیت بیشتری پیدا می کند. همچنین تحلیلگران بر این باورند که این رویداد می تواند در آینده نزدیک قیمت BNB را افزایش دهد.

حجم معاملات صرافی بایننس به 100 تریلیون دلار رسید

طبق گزارش CCData، این هفته صرافی Binance موفق شد اولین صرافی متمرکز (CEX) تبدیل شدن به آن به حجم معاملات 100 تریلیون دلار است به دست آورده است این دستاورد باعث می شود بایننس به عنوان بهترین صرافی در بین تمامی صرافی های ارز دیجیتال در جهان شناخته شود.

این حجم از تراکنش ها شامل بازارهای نقدی و مشتقه است و نشان دهنده گستردگی و نفوذ بالای این پلتفرم و حجم سرمایه گذاری های عظیم آن در ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، صرافی OKX که اخیرا خدمات خود را با حجم تراکنش 25 تریلیون دلاری بهبود بخشیده است دومین صرافی بزرگ در جهان شناخته شده است جالب است که صرافی FTXحتی پس از توقف فعالیت خود در نوامبر 2022 (آبان 1401)، همچنان در رتبه ششم از نظر حجم کل معاملات.

این رتبه‌بندی حجم قابل‌توجهی از تراکنش‌هایی را که FTX قبل از بسته شدن خود ثبت کرده بود، منعکس می‌کند، اما همچنین به عنوان یادآوری نوسانات و خطرات ذاتی در مبادلات ارزهای دیجیتال عمل می‌کند.

مبادلات بای بیت و بیتگت آنها با حجم معاملات 13.2 و 10.9 تریلیون دلاری در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند. این پلتفرم ها با ارائه تجربه کاربری مناسب و محصولات متنوع توجه کاربران را به خود جلب کرده اند.

گسترش بایننس از طریق سیستم پرداخت تلفن همراه در آفریقا

صرافی بایننس علاوه بر فعالیت‌های تجاری گسترده، با افزودن گزینه‌های پرداخت پول موبایلی برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در شش کشور آفریقایی، فعالیت‌های خود را در این قاره نیز گسترش داده است.

به این ترتیب، کاربران کشورهای بنین، کامرون، ساحل عاج، جمهوری دموکراتیک کنگو، توگو و سنگال می توانند با استفاده از پول موبایل ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

این امر شمول مالی و دسترسی آسان کاربران آفریقایی به اقتصاد دیجیتال را افزایش می دهد. همچنین این توسعه در راستای موفقیت سرویس «خرید و فروش با یک کلیک» بایننس در سایر کشورهای آفریقایی که اوایل سال جاری راه اندازی شد، انجام شده است.

احتمال رشد قیمت BNB

با ادامه رشد بایننس در حجم معاملات و گسترش خدمات خود، توجه به قیمت BNB معطوف شده است. قیمت BNB اخیراً حدود 600 دلار معامله شد و در میان نوسانات بازار انعطاف پذیر باقی ماند.

به خصوص با نزدیک شدن قیمت این دارایی به سطح مقاومت 620 دلاری، تحلیلگران روند آن را به دقت دنبال می کنند. اگر قیمت این توکن بتواند از این سطح عبور کند، ممکن است صعود به سمت 800 دلار آغاز شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت BNB 597.80 دلار است و در هفت روز گذشته بیش از 4 درصد افزایش یافته است. همچنین ارزش بازار این ارز دیجیتال 87.06 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 1.46 میلیارد دلار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.