افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

حجم تجارت خارجی ایران با امارات 25 میلیارد دلار است

  • کد خبر : 108770
حجم تجارت خارجی ایران با امارات 25 میلیارد دلار است

به گزارش خبرنگار بازارمحمد سلیمانی ظهر یکشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان زنجان در اتاق بازرگانی زنجان اظهار داشت: 90 درصد معاملات تجاری در امارات توسط بخش خصوصی انجام می شود. وی گفت: کنسولگری نیز مسائل کلی و حمایت و تسهیلات لازم را در خصوص توسعه کسب و کار انجام خواهد داد. سرکنسول ایران […]

به گزارش خبرنگار بازارمحمد سلیمانی ظهر یکشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان زنجان در اتاق بازرگانی زنجان اظهار داشت: 90 درصد معاملات تجاری در امارات توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وی گفت: کنسولگری نیز مسائل کلی و حمایت و تسهیلات لازم را در خصوص توسعه کسب و کار انجام خواهد داد.

سرکنسول ایران در دوبی به تحریم های اقتصادی جمهوری اسلامی و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اشاره کرد و گفت: حجم تجارت خارجی ایران و امارات 25 میلیارد دلار است که بیشتر آن در سال جاری انجام می شود. دبی.

سلیمانی به حضور چندین شرکت ایرانی از جمله استان زنجان در بازار امارات و شهر دبی اشاره کرد و تصریح کرد: این نوع اتفاقات با وجود تحریم ها رخ داده است که نشان دهنده وجود پست های کاری زیاد است.

وی افزود: همواره تحریم ها و مشکلاتی در حوزه بانکی وجود داشته است و کنسولگری در زمینه توسعه کسب و کار راهنمایی ها و تسهیلات لازم را انجام خواهد داد.

در ادامه عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی زنجان گفت: زنجان در زمینه صنعت نسبت به جمعیت خود سرآمد است.

علی شاهمرادی با بیان اینکه استان زنجان با وجود شرایط سخت در حوزه صادرات یکی از استان های موفق بوده است، ابراز داشت: مسائل مربوط به نقل و انتقالات پولی در حوزه تجارت مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: شناخت پتانسیل ها و توانمندی های بازار امارات به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف سفر این هیئت تجاری به نمایشگاه جیتکس دبی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.