افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

حجت الاسلام رفیعی: رای هر فرد در انتخابات کمک به رزمندگان اسلام در جبهه های خیر و شر است.

  • کد خبر : 193033
حجت الاسلام رفیعی: رای هر فرد در انتخابات کمک به رزمندگان اسلام در جبهه های خیر و شر است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): رسا : سخنگوی آستان مقدس بانوی کرامت، ایجاد یأس، ناکارآمدی و دلسردی نظام اسلامی را مهمترین راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر رأی و مشارکت ملت در انتخابات آنها به رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف رویارویی خیر و شر کمک می کنند. حجت الاسلام […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

رسا : سخنگوی آستان مقدس بانوی کرامت، ایجاد یأس، ناکارآمدی و دلسردی نظام اسلامی را مهمترین راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر رأی و مشارکت ملت در انتخابات آنها به رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف رویارویی خیر و شر کمک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در نشست آموزشی حرم مطهر که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام پرفیض ماه رجب، روز دوازدهم بهمن ماه را گرامی داشت. سالگرد ورود شکوهمند رهبر کبیر انقلاب به ایران اسلامی و با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) این انقلاب را با اخلاص، توکل به خدا و با همت مردم به پیروزی رساندند، گفت: یکی از راه های حفظ نظام و انقلاب اسلامی ناامید نشدن، حضور مردم در صحنه و شرکت در انتخابات است.

وی به تلاش های دلسرد کننده دشمن در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی اشاره و تصریح کرد: ایجاد یأس، ناکارآمدی و دلسردی نظام اسلامی مهمترین راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی قدردانی از برکت انقلاب را مهم دانست و با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی سفرای آمریکا و انگلیس به راحتی ارکان بالای نظام را تغییر دادند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تشخیص می دهد. با انتقادات و مشکلات، هرگز نباید قطار انقلاب را متوقف کنیم. ; بلکه باید با حضور پرشور در انتخابات به خون شهدا توجه کرد. زیرا هر یک از آرای ما و شرکت ملت در انتخابات در واقع کمک به رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف تقابل خیر و شر است.

سخنران حرم مطهر بانوی مبارکه در ادامه تفسیر آیات قرآن به آیات آغازین سوره آل عمران اشاره کرد و با بیان اینکه موضوعات مختلفی در آیات این سوره تبیین شده است، اظهار داشت: آیات این سوره در حال انجام است. وی یادآور شد: بیشتر آیات سوره آل عمران در فضای جنگ بدر و احد نازل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی خاطرنشان کرد: بیش از 80 آیه از سوره آل عمران پس از ماجرای دیدار مسیحیان با پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در مدینه نازل شد. 60 نفر از مسیحیان به مدینه آمدند و افتخار خدمت به پیامبر اسلام را داشتند که 14 نفر از آنها دانشمند، عالم و شخصیت بزرگ مسیحیت و 3 نفر از رهبران مسیحی آن زمان بودند.

وی افزود: زمانی که سران مسیحی نزد پیامبر(ص) آمدند، ایشان را به اسلام دعوت کرد و آنان در پاسخ گفتند: ما دین داریم، چرا باید اسلام بیاوریم؟ حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود: اولین مشکل شما این است که حضرت عیسی (علیه السلام) را فرزند خدا می دانید و صفات خدا را به او نسبت می دهید. سپس حضرت به صفاتی که فرزند از پدر به ارث برده است اشاره می کند و می فرماید: «اللّه لا یُحْتَ اللَّهُ حَیَّ وَ الْحَیْنَ» تنها خدایی که جز او معبودی ندارد، زنده است و بر او ثابت قدم است. ذات؛ آیا عیسی چنین است؟

سخنران اجلاس معارف در حرم مطهر با بیان اینکه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم بر جاودانگی ذات الهی تاکید بیشتری می کند. «إِنَّ اللَّهَ لَا یَخْفَانُ الْأَرْضِ وَ الْأَسْمَانِ»، چیزی بر خدا پوشیده نیست و مقدس ترین ذات خدا علم غیب و شهادت است، همچنین فرمودند: «پروردگارا نه می خورد و نه می نوشد». ; پروردگار ما چیزی نمی خورد و نمی آشامد»؛ حضرت عیسی (ع) نمی خوابد و نمی خورد!؟

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در تبیین تاکید پیامبر اسلام بر ولادت حضرت عیسی(ع) از بطن مریم(س) از جمله خدایی که نبوده و بوده است، خدا نیست؛ و در ادامه این مطلب آمده است: 1. وی خاطرنشان کرد و تشخیص داد: تولد و غایب حضرت عیسی(ع) خطی باطل در اعتقاد نادرست به الوهیت حضرت عیسی(ع) است.

وی با بیان اینکه آیات اول سوره آل عمران به ویژگی های ذات الهی اشاره دارد، خاطرنشان کرد: مفسران بزرگ اسلامی در مورد حروف شکسته آیه اول برخی از سوره های قرآن احتمالات فراوانی را بیان کرده و از آنها به عنوان رمز یاد کرده اند. بین خدا و پیامبر اسلام

سخنگوی حرم بانوی جلیل با اشاره به ویژگی های کتب آسمانی و با بیان اینکه تورات و انجیلی که اکنون به آن دسترسی داریم نسخه تحریف شده است، گفت: اخبار مبعوث پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم و دین خاتم یکی از موارد است. ادعا می شود که با وجود تحریفات تورات و انجیل.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در تبیین آیه شریفه «الکتاب بالحق انزلنا بالحق و انزل تورات و انجیل» با بیان اینکه قرآن کریم که به تدریج به حقیقت آشکار شد. بر پیامبر نازل شد و کتب پیشین از جمله تورات و انجیل را تأیید کرد و متذکر شد: قرآن کریم وسیله هدایت و جدایی الهی است، یعنی وسیله جدایی حق از باطل است; یقیناً کسانی که به آیات خدا ایمان نیاوردند، عذاب سختی برای کفرشان خواهند داشت و خداوند شکست ناپذیر و انتقام‌گیرنده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.