افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

حبیبی نژاد و مقصودی مدال برنز مسابقات بوکس بلغارستان را کسب کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 200391
حبیبی نژاد و مقصودی مدال برنز مسابقات بوکس بلغارستان را کسب کردند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشتریکشنبه هفته گذشته رقابت های بین المللی بلغارستان که یکی از تورنمنت های سطح بالا در جهان است در صوفیه آغاز شد و تیم ایران با هفت بوکسور در این مسابقات شرکت کرد. در بخش مردان 178 بوکسور حضور دارند. بوکسورهای ایران، الجزایر، ارمنستان، اتریش، بلغارستان، چین، فرانسه، گرجستان، یونان، گواتمالا، هند، […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشتریکشنبه هفته گذشته رقابت های بین المللی بلغارستان که یکی از تورنمنت های سطح بالا در جهان است در صوفیه آغاز شد و تیم ایران با هفت بوکسور در این مسابقات شرکت کرد. در بخش مردان 178 بوکسور حضور دارند.

بوکسورهای ایران، الجزایر، ارمنستان، اتریش، بلغارستان، چین، فرانسه، گرجستان، یونان، گواتمالا، هند، ایرلند، قزاقستان، کوزوو، قرقیزستان، لیتوانی، مولداوی، مغولستان، مراکش، نیجریه، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، در این مسابقات تاجیکستان، تایلند، ترکیه، اوکراین و ازبکستان حضور داشتند.

روز شنبه مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف برگزار شد که نمایندگان ایران در این مرحله علی حبیبی نژاد و مسلم مقصودی بودند که با قبول شکست مقابل حریفان کار خود را با مدال برنز به پایان رساندند.

بر این اساس در وزن 63.5 کیلوگرم علی حبیبی نژاد که قهرمان نوجوانان جهان از هند وانشا و الکساندر پاراچیف از مولداوی را شکست داد، به مصاف روسنوف رادسولایف از بلغارستان رفت و از بوکسور میزبان عقب نماند و مسابقه خود را با مدال برنز به پایان رساند. . . .

در وزن 71 کیلوگرم مسلم مقصودی که شکروف از تاجیکستان و کوین رامی از بلغارستان را شکست داد با محمد مخلوف از الجزایر مبارزه کرد.
مقصودی با وجود مصدومیت از ناحیه سر و پیشانی سخت و نزدیک مبارزه کرد اما با رای داوران با شمارش سه بر دو نتیجه را واگذار کرد تا او نیز برنز را از آن خود کند.

با این صحبت ها تیم اعزامی ایران با کسب 2 مدال برنز به کار خود پایان داد. مصطفی ریگی، دانیال شهبخش، میشم قصلاقی، حسین دانشور و ایمان رمضانپور دیگر بوکسورهای ایرانی حاضر در مسابقات بلغارستان بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.