افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

حباب سکه در بازار به 7 میلیون و 750 هزار تومان رسید

  • کد خبر : 369557
حباب سکه در بازار به 7 میلیون و 750 هزار تومان رسید

به گزارش بازار، نادر بذرافشان درباره توسعه بازار طلا و سکه در روزهای اخیر اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته بازار جهانی با رشد 59 دلاری روبه‌رو شد تا اینکه شاهد قیمت‌های جدید در بازارهای جهانی و طی مدت زمان طولانی بودیم. هفته این قیمت ها نبود رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه […]

به گزارش بازار، نادر بذرافشان درباره توسعه بازار طلا و سکه در روزهای اخیر اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته بازار جهانی با رشد 59 دلاری روبه‌رو شد تا اینکه شاهد قیمت‌های جدید در بازارهای جهانی و طی مدت زمان طولانی بودیم. هفته این قیمت ها نبود

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تصریح کرد: در روزهای بعد بازار با نوسانات اندکی کاهشی یا افزایشی روبه رو شد و در پایان هفته این افزایش افزایش یافت به طوری که در طول هفته شاهد افزایش بودیم. افزایش حدود 64 دلاری قیمت جهانی طلا آخرین قیمت طلای جهانی امروز (جمعه) به 2606 دلار رسید.

وی قیمت جدید جهانی طلا را تجربه جدیدی در بازارهای جهانی دانست و اظهار داشت: قیمت جهانی طلا در ابتدای هفته از 2 هزار و 578 تومان آغاز و در 10 دلار در نوسان بود.

بذرافشان گفت: طی هفته گذشته قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 54 هزار تومان افزایش به 3 میلیون و 770 هزار تومان، ارز نوطراحی با 700 هزار تومان افزایش به 44 میلیون و 500 هزار تومان، طرح قدیم رسید. سکه با 39 میلیون تومان افزایش 450 هزار و 300 هزار تومان، نیم سکه با 500 هزار تومان افزایش به 24 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه با 400 هزار تومان افزایش به 16 میلیون و 200 هزار تومان و بانک مرکزی گران شد. سکه گرمی با 200 هزار تومان افزایش به 7 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به اینکه حباب ارز افزایش یا کاهشی نداشته است، افزود: طبق آمار طی هفته گذشته صد هزار تومان افزایش ارز داشتیم. . حباب در بازار داخلی بنابراین قیمت حباب در بازار ارز 7 میلیون و 750 هزار تومان بود.

به گفته وی، قیمت هر اونس نقره امروز حدود 31 دلار و 10 سنت و قیمت هر نقره در بازار داخلی 59 هزار و 800 تومان است.

بذرافشان تصریح کرد: بنابراین طی هفته گذشته به عنوان روزهای پایانی فصل تابستان، تقاضای بازار افزایش چندانی نداشت و به روال عادی خود ادامه داد.

وی تصریح کرد: به طور قطع قیمت طلا و ارز در بازارهای داخلی و جهانی در هفته آینده به شرایط بازار جهانی، نرخ ارز، تثبیت جدید قیمت ها و تحولات سیاسی و اقتصادی بستگی دارد، بنابراین با وجود این احتمال افزایش یا کاهش بین 10 و قیمت 15 دلار پیش بینی می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران گفت: با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی جهان طی هفته آینده بازار طلا و سکه احتمال افزایش تقاضای جهانی طلا را پیش‌بینی می‌کند. بازار داخلی ما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.