افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

حامیان فلسطین در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 149521
حامیان فلسطین در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، تظاهراتی در کشورهای مختلف در حمایت از مردم فلسطین با درخواست توقف جنگ در غزه برگزار شد. مردم بوسنی برای اعلام همبستگی با مردم غزه و اعلام حمایت از مردم فلسطین، زیر برف به خیابان ها آمدند. همچنین راهپیمایی باشکوهی ضد اسرائیلی در تورنتو […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، تظاهراتی در کشورهای مختلف در حمایت از مردم فلسطین با درخواست توقف جنگ در غزه برگزار شد.

مردم بوسنی برای اعلام همبستگی با مردم غزه و اعلام حمایت از مردم فلسطین، زیر برف به خیابان ها آمدند.

همچنین راهپیمایی باشکوهی ضد اسرائیلی در تورنتو کانادا در حمایت از مردم غزه و خواستار پایان جنگ برگزار شد.

در شیکاگوی آمریکا راهپیمایی باشکوهی در حمایت از مردم غزه برگزار شد.

در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند، تظاهرات باشکوهی ضد اسرائیلی برگزار شد که شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعار فلسطین آزاد، از رژیم صهیونیستی خواستند به جنگ و کشتار مردم پایان دهد. غزه .

این راهپیمایی ها در شرایطی برگزار شد که هیئت امور اسرا و باشگاه اسرای فلسطین اعلام کردند رژیم صهیونیستی 142 زن فلسطینی ساکن غزه و چند نوزاد را به اسارت گرفته است.

گفتنی است، زنان فلسطینی مقیم غزه هفته ها پیش به اسارت درآمدند و تاکنون از محل اسارت و وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.

از سوی دیگر فعالان فضای مجازی در همبستگی با مردم غزه خواستار اعتصاب جهانی در روز دوشنبه 20 آذرماه شدند.

گفته می شود این طومار با استقبال گسترده ای در فضای مجازی برای افزایش فشار بر دولت ها برای اتخاذ تدابیر جدی برای توقف جنایات علیه ملت فلسطین مواجه شده است.

اعتصاب جهانی پیشنهادی شامل ترک خانه، خرید نکردن چیزی (نقد یا آنلاین) و عدم استفاده از حساب های بانکی یا انجام تراکنش های مالی است.

این اعتصاب همچنین شامل عدم فعالیت در حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام و استفاده از هشتگ #StrikeForGaza به زبان انگلیسی و # می‌شود.total_strike این به زبان عربی برای ابراز حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات بی وقفه رژیم صهیونیستی است.

همزمان چند ساعت پیش اشرف توانایی سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه از آمار جدید شهدا و مجروحان غزه خبر داد و گفت: در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر تاکنون حدود 18 هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

همچنین توانایی وی از افزایش مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به 49 هزار و 229 نفر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در حملات 24 ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به غزه، 297 فلسطینی شهید و بیش از 550 نفر مجروح شدند.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه حمایت آمریکا و عدم اقدام جدی جامعه جهانی به جنایات خود در غزه ادامه می دهد. واشنگتن تنها کشوری بود که قطعنامه اخیر سازمان ملل در مورد آتش بس در نوار غزه را تایید کرد وتو و مشخص شد که پنتاگون تنها ساعاتی پس از این اقدام بیش از 100 میلیون دلار از فروش تسلیحات و مهمات به رژیم صهیونیستی به جیب زده است.

از طرفی گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با صدور بیانیه ای از کشته شدن بیش از 40 نظامی صهیونیست در 48 ساعت گذشته خبر داد و از کشته شدن این تعداد نظامی صهیونیست اطمینان داشت.

گردان ها قسام اعلام کرد که جنگنده های این گردان ها در 48 ساعت گذشته ده ها نظامی صهیونیست را کشته یا زخمی کرده اند.

همچنین گردان ها قسام وی از انهدام کلی یا جزئی 44 سلاح نظامی دشمن در 48 ساعت گذشته در تمامی محورهای رزمی نوار غزه خبر داد.

طبق بیانیه قسامرزمندگان مقاومت موفق شده اند با خمپاره های سنگین و موشک های کوتاه برد به مقر فرماندهی میدانی دشمن و استحکامات آن در شرق خان یونس حمله کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.