افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

حامیان عادی سازی روابط باید منتظر بمانند تا خشم توده های مردمی علیه آنها برافروخته شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 119850
حامیان عادی سازی روابط باید منتظر بمانند تا خشم توده های مردمی علیه آنها برافروخته شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اطلاعات“محمد الخالدی“عضو حزب”خرس الخیرپارلمان عراق کشتار وحشیانه کنونی مردم بی دفاع در نوار غزه توسط نیروهای اشغالگر قدس با حمایت غرب را یک تراژدی بی بدیل و تکان دهنده توصیف کرد. در گفت و گو با خبرگزاری.اطلاعاتوی توضیح داد که بدون شک کشتار غم انگیز و غیرانسانی مردم […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اطلاعات“محمد الخالدی“عضو حزب”خرس الخیرپارلمان عراق کشتار وحشیانه کنونی مردم بی دفاع در نوار غزه توسط نیروهای اشغالگر قدس با حمایت غرب را یک تراژدی بی بدیل و تکان دهنده توصیف کرد.

در گفت و گو با خبرگزاری.اطلاعاتوی توضیح داد که بدون شک کشتار غم انگیز و غیرانسانی مردم غزه مصداق بارز نسل کشی رژیم غاصب است. رژیمی که اندازه گیری می کند جنایی به حمایت مستمر غربی ها ادامه دهید.

دبیر کل حزب خرس الخیر وی افزود: همه دولت هایی که در حال حاضر سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال می کردند، اکنون بدترین مرحله سیاسی خود را می گذرانند، به ویژه اینکه با کشتار وحشیانه ساکنان غزه، موج خشم و انزجار مردم این کشورها به وجود آمده است. گسترش یافته و از ترس این فضای ضدصهیونیستی، بدون نشان دادن هیچ عکس العملی در محکومیت این جنایت، باید منتظر انفجار عمومی قریب الوقوع علیه خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه اکنون در غزه اتفاق می افتد نشان می دهد که توافقنامه های صلح با این رژیم یک توهم است و رژیم صهیونیستی مصمم به اجرای سیاست های توسعه طلبانه خود با هدف انتقال ساکنان غزه به کشورهای همسایه برای پایان دادن به موضوع فلسطین است.

الخالدی وی خاطرنشان کرد: آتش جنگ به مرزهای نوار غزه و بقیه شهرهای سرزمین های اشغالی محدود نمی شود، بلکه به کشورهای دیگر نیز سرایت می کند، زیرا ما با سناریوی پیچیده ای روبرو هستیم که واشنگتن در حال مدیریت آن است. خاورمیانه.”

به گفته منابع فلسطینی، رژیم صهیونیستی در بیست و نهمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» به جنایات غیرانسانی خود در نوار غزه ادامه داد و تاکنون دست کم 10 هزار شهید و بیش از 20 هزار نفر مجروح شده اند.

گفتنی است رزمندگان مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، عملیات طوفان الاقصی را از روز شنبه 16 مهرماه از نوار غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در این سرزمین ها آغاز کردند. مشغول ، 2023; عملیاتی که با شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه شد و موجب تعجب نظامیان و مقامات صهیونیستی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.