افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حالا همه یک جفت شلوار به سبک مامان دارند

  • کد خبر : 203025
حالا همه یک جفت شلوار به سبک مامان دارند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن ظاهر و استایل خوب می تواند اعتماد به نفس شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص این روزها که خیلی ها شما را از روی ظاهرتان قضاوت می کنند، هرچند قضاوت از روی ظاهرتان همیشه بوده و خواهد بود. تا حدی دست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن ظاهر و استایل خوب می تواند اعتماد به نفس شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص این روزها که خیلی ها شما را از روی ظاهرتان قضاوت می کنند، هرچند قضاوت از روی ظاهرتان همیشه بوده و خواهد بود. تا حدی دست ما نیست چون در نهایت ما موجودات بصری هستیم و احتمالا برای من و شما پیش آمده که حتی شخصیت یک فرد را بر اساس تیپ و سبک آن فرد حدس زده باشیم یا مثلاً بر اساس رنگ لباسی که می پوشند احساس خوبی یا بدی نسبت به آن داریم که می دانید به دلیل روانشناسی رنگ ها در استایل است و هر رنگی در استایل کارت شناسایی خود را دارد.

به همین دلیل بسیار مهم است که استایل و آرایش مناسبی داشته باشید، به خصوص اگر قرار است به یک قرار مهم بروید و اولین ملاقات شما باشد، زیرا در مقالات قبلی ما در مورد نوع مناسب برای اولین قرار صحبت کردیم. و یک سری نکات را ذکر می کنیم که اگر علاقه مند به دانستن آنها هستید می توانید به ادامه مطلب بروید و این مقاله را بخوانید که خالی از سرگرمی نخواهد بود اما در این مقاله برای اینکه بتوانید تیپ و استایل بهتری داشته باشید می خواهیم با شما در مورد مدل شلوارهای مدل مامان صحبت کنیم، بیایید بگوییم که امروزه تقریباً حداقل یکی دو تا از این شلوارها در کمد هر خانمی یافت می شود، پس با ما همراه باشید تا بتوانید با این شلوار ظاهر بهتری به نمایش بگذارید.

مانتوهای سایز بزرگ شما با استایل مامان شما را به یک خانم مدرن تبدیل می کند

کافی است یک بار به فروشگاه ها و خانه های پوشاک بزرگ سر بزنید تا ببینید امروزه مانتوهای خارجی چقدر پرطرفدار و پرطرفدار هستند و خب طراحان لباس من به این موضوع و سلیقه جوانان و شیک پوشان شهر واقفند. آنها آن را درک کردند و به همین دلیل در تولید این مدل مانتوها سرسختانه پیش می روند و هر روز مدل های مختلفی را عرضه می کنند و دل بازار را می لرزانند و جیب خانم های جوان و خوش پوش را خالی می کنند. حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این مانتوها اینقدر محبوب هستند و یکی از مهم ترین دلایل آن می تواند ست شدن آسان آن ها باشد چرا که می توانید با آن ها ظاهری خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید.

اما در مورد ست کردن شلوار مناسب با آنها، مردم گاهی اوقات مشکل دارند و شما می دانید که باید مطابق با ویژگی های ظاهری خود آن را بسازید، اما گاهی اوقات مواردی وجود دارد که برای افراد مشترک است، مثلاً درست است. خیلی ها دوست ندارند شلوار مدادی با کت های بزرگ بپوشند زیرا بالاتنه بزرگ و پف کرده به نظر می رسد و پایین تنه شما را لاغر نشان می دهد که ترکیب جالبی نیست. چاق به نظر رسیدن خیلی زیاد است، پس در این میان یکی از بهترین شلوارها در کنار مام استایل وجود دارد که پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید.

استایل با شلوار مامان

شما می توانید جلیقه را برای سال ها با شلوار مامان سبک بپوشید

یکی دیگر از وسایلی که این روزها در بین خانم ها بسیار طرفدار دارد، مدهای غربی است که هم در لباس های زمستانی و هم در مانتوهای تابستانی که در واقع جلیقه خودمان است، دیده می شود و فعلاً این کالا همان بوش است. ماندگار در دنیای مد ایرانیان ما خواهد بود و در لباس های سال جدید آینده دیده می شود. یکی از مزایای جلیقه ها این است که به راحتی پوشیده می شوند، بنابراین مطمئناً می توانید استایلی زیبا و شیک با این لباس ایجاد کنید.

در ضمن یکی از بهترین لباس هایی که می توانید برای ست کردن با جلیقه انتخاب کنید شلوار مامان است که فرقی نمی کند از جلیقه خودتان درست شده باشد یا از شلوار جین، اگر هم جنس جلیقه باشد به درد شما می خورد. . شما را لاغرتر و بلندتر می کند، ماندگاری بیشتری خواهد داشت و اگر شلوار جین باشد استایل غیر رسمی خواهید داشت.

استایل با شلوار مامان

ست بلوز و شلوار را امتحان کنید

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به داشتن استایل های راحت و البته گشاد هستند که در دسته استایل های اسپرت قرار می گیرند، اما از جمله لباس هایی که می تواند استایلی راحت و البته اسپرت را برای شما ایجاد کند، ست بلوز و شلوار است که گشاد است. بلوز و شلوار می تواند دامن، تاپ یا مدل مامان باشد، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم در کنار این مدل بلوز، شلوار مامان را انتخاب کنید که می تواند شما را مدرن و خاص نشان دهد.

استایل با شلوار مامان

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.