افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

حاضرم یحیی را به پرسپولیس برگردانم/برانکو آنقدر مار خورده که تبدیل به افعی شده است; نیمی از کرواسی را با پول ایران خرید!

  • کد خبر : 181026
حاضرم یحیی را به پرسپولیس برگردانم/برانکو آنقدر مار خورده که تبدیل به افعی شده است;  نیمی از کرواسی را با پول ایران خرید!

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ محمد مایلی خان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی سابق تیم ملی درباره تغییرات پرسپولیس و شرایط این روزهای فوتبال ایران به همشهری آنلاین گفت: از پرسپولیس شروع کنیم. چرا این تیم هنوز مربی ندارد؟این موضوع در واقع به مدیریت باشگاه برمی گردد و یک بحث مدیریتی محسوب می شود. قبلا […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ محمد مایلی خان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی سابق تیم ملی درباره تغییرات پرسپولیس و شرایط این روزهای فوتبال ایران به همشهری آنلاین گفت:

از پرسپولیس شروع کنیم. چرا این تیم هنوز مربی ندارد؟
این موضوع در واقع به مدیریت باشگاه برمی گردد و یک بحث مدیریتی محسوب می شود. قبلا هم گفته بودم که برای مدیران استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم اما آقای خطیر و درویش در واقع کارمندان رده بالای باشگاه هستند و مالک این دو باشگاه نیستند. آنها باید این مشکلات را حل کنند. البته معتقدم وزیر محترم ورزش جناب آقای کیومرث هاشمی باید هر چه زودتر در این مورد ورود کند چرا که پرسپولیس یکی از سرمایه های کشور محسوب می شود و باید هرچه زودتر به وضعیت مربی آن رسیدگی شود. . .

به نظر شما بهترین راه حل برای پرسپولیس در حال حاضر چیست؟
به نظر من بهترین مربی پرسپولیس در حال حاضر یحیی گل محمدی است. نتایجی که آقای آقایی در این چند سال به دست آوردند واقعا کم بود و این نشان می دهد که ایشان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

اما یحیی انصراف داد و رفت!
به نظرم بهتر است به گل محمدی برگردم و اگر واقعا کاری از دستم بر می آید حاضرم برای بازگشت به پرسپولیس با آقای یحیی صحبت کنم.

برانکو ایوانکوویچ که در حال حاضر گزینه اول سرمربیگری پرسپولیس محسوب می شود، در نشست خبری پیش از دیدار عمان مقابل عربستان به سوال خبرنگاران درباره احتمال حضورش در پرسپولیس پاسخ داد و گفت که این تیم آسیایی است. جام ملت ها و در حال حاضر در مورد این مسابقات صحبت می کنیم. تحلیل شما در این مورد چیست؟
برانکو با این صحبت ها نشان داد که هنوز پیشنهاد پرسپولیس را رد یا قبول نکرده است. آقای برانکو مار گزیده و تبدیل به افعی شده است. برانکو با پولی که در فوتبال ایران به دست آورده نیمی از کرواسی را خریده است. برادرش هم به ایران آمد و پول درآورد. بنده خدا برادر برانکو که اصلا توپ بلد نبود اما اومد ایران قرارداد بست و نان گرفت.

بریم جام ملت ها. بازی اول را بردیم اما برخی کارشناسان نگران وضعیت ساختار دفاعی تیم هستند.
اول از همه این را بگویم که من همیشه طرفدار تیم ملی کشورم هستم. اصلاً برایم مهم نیست که چه کسی تیم را هدایت می کند، اما چیزی که به شدت مهم می دانم موفقیت این تیم و خوشحالی مردم است. قطعا از برد تیم ملی خوشحالم و وقتی تیمی 4 گل می زند یعنی فوتبال خوبی ارائه کرده است. در مورد فلسطین هم باید به این نکته اشاره کرد که این تیم اصلا ضعیف نبود و اتفاقاً فوتبالی سخت و خشن بازی می کرد. ترجیح می دهم در مورد ساختار دفاعی چیزی نگویم و برای تیم در هر شرایطی آرزوی موفقیت می کنم.

فکر می کنی به فینال برسیم؟
ببین! کار سختی است اما چیزی که فوتبال را از همه ورزش ها متمایز می کند غیرقابل پیش بینی بودن آن است. مسابقات از روز اول نشان داد که همه تیم ها خوب هستند. حتی تیم های بازنده هم عملکرد خوبی داشته اند.

و به عنوان آخرین سوال؛ شما از شکایت امیر قلعه نویی تبرئه شدید.
بعد از رسیدن نامه احضاریه تمام کارهایم را خودم انجام دادم و وکیل نگرفتم. رفتم و تمام حرف هایی که در مصاحبه هایم زده بودم را تایید کردم. من مهمانی نداشتم و کسی به من دستور نداد. من حرفم را صادقانه گفتم.

بیشتر بخوانید:

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.