افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

حادثه مرگبار در محل یک فروشنده مواد مخدر در شرق تهران

  • کد خبر : 136875
حادثه مرگبار در محل یک فروشنده مواد مخدر در شرق تهران

مرد جوانی در محل یک فروشنده مواد مخدر در شرق تهران دچار حادثه شد و جان باخت. صبح امروز شنبه 13 آذرماه ماموران کلانتری 136 فرجام از مرگ مشکوک مرد جوانی در منزلی در شرق تهران به قاضی محمدمهدی برائه خبر دادند. بازپرس ویژه قتل اتاق سوم دادسرای امور جنایی خبر داد. با اعلام این […]

مرد جوانی در محل یک فروشنده مواد مخدر در شرق تهران دچار حادثه شد و جان باخت.

صبح امروز شنبه 13 آذرماه ماموران کلانتری 136 فرجام از مرگ مشکوک مرد جوانی در منزلی در شرق تهران به قاضی محمدمهدی برائه خبر دادند. بازپرس ویژه قتل اتاق سوم دادسرای امور جنایی خبر داد.

با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی و ماموران تیم شناسایی به همراه قاضی جنایی به محل حادثه رفتند و جسد مردی 40 ساله را که سقوط کرده بود مشاهده کردند. بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. بررسی های اولیه نشان می داد ساعتی قبل از این حادثه مرگبار ماجرای فردی که در منزلی که محل رفت و آمد خرید و فروش مواد مخدر بود توسط متوفی گروگان گرفته شده بود به پلیس اطلاع داده شد.

به این ترتیب فرد ربوده شده هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: معتاد به مواد مخدر هستم. ساعتی پیش برای خرید مصالح به ملاقات بهروز صاحب خانه رفتم اما در آنجا بهروز و متوفی بر سر اختلافات مالی با هم دعوا کردند و از من خواستند خانه را ترک کنم.

وی ادامه داد: در همین حال متوفی که به شدت عصبانی شده بود با ضربات چاقو به صورتم زد و با تهدید چاقو از من خواست که تحت عنوان ضرب و جرح با چاقو از وی به دادسرا شکایت نکنم. پلیس. من خیلی ترسیده بودم و مخفیانه با پدرم تماس گرفتم و به او گفتم که من هدف گروگانگیری هستم.

مرد جوان توضیح داد: پس از گزارش پدرم به پلیس، پلیس خیلی زود در خانه حاضر شد اما متوفی که متوجه این موضوع شد، از ترس دستگیری به جرم گروگانگیری، بالای پشت بام رفت من هم او را به زمین چسباندم.

وی در ادامه بیان کرد: تعقیب و گریز ما ادامه داشت تا اینکه متوفی برای فرار از دست من از نورگیر طلقی بالا رفت اما ناگهان تصادف کرد و سقوط کرد و در نهایت جان باخت.

با بررسی صحنه جنایت در محل حادثه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قضایی متهم را دستگیر و با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته.تلویزیون اطراف منزل (جلسه) مأموریت یافتند تا تحقیقات خود را انجام دهند. محل). ) جایی که مقدار زیادی مواد مخدر کشف شد.

با دستور بازپرس ویژه قتل بازپرس دادسرای امور جنایی سوم، جسد متوفی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس آگاهی برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد. .

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.