افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

حادثه ضرب و شتم دانش آموز در مدرسه گناباد

  • کد خبر : 196139
حادثه ضرب و شتم دانش آموز در مدرسه گناباد

آفتاب نیوز: مجید فدوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: موضوع مجروح شدن یکی از دانش آموزان مدرسه روستای بیلند طی چند روز گذشته توسط حوزه نظارت، ارزیابی عملکرد و حفاظت آموزش و پرورش گناباد در حال بررسی است و در صورت مشاهده در برخی موارد. نقطه. مرحله ای که اشتباه مدیر مدرسه باعث شد آسیب […]

آفتاب نیوز:

مجید فدوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: موضوع مجروح شدن یکی از دانش آموزان مدرسه روستای بیلند طی چند روز گذشته توسط حوزه نظارت، ارزیابی عملکرد و حفاظت آموزش و پرورش گناباد در حال بررسی است و در صورت مشاهده در برخی موارد. نقطه. مرحله ای که اشتباه مدیر مدرسه باعث شد آسیب دانش آموز طبق ضوابط و مقررات درمان شود.

وی تصریح کرد: چند دانش آموز روستای بایلند گناباد در حیاط مدرسه با یکدیگر درگیر شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: پس از عدم حضور این دانش آموز در دفتر مدرسه، مدیر مدرسه بی اطلاع از اینکه این فرد بر اثر نزاع سقوط کرده است، در حیاط مدرسه حاضر شد و به گمان این که این امر از دانش آموز علت را جویا شد. دانش آموز سعی می کند او را از روی زمین بلند کند و پس از آن دانش آموز دوباره روی زمین می افتد.

وی تصریح کرد: این موضوع در حال بررسی است که شکستگی پای دانش آموز این مدرسه بر اثر هل دادن دانش آموزان در حین نزاع و یا پس از حضور مدیر مدرسه رخ داده است.

وی تاکید کرد: باید از قضاوت زودهنگام در این زمینه خودداری کنیم و هنوز به جمع بندی کاملی از اتفاقات نرسیده ایم. ما این حق را به دانش آموز و والدینش می دهیم تا موضوع را بررسی کنند.

وی گفت: روند درمان این دانش آموز که هم اکنون در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری است در حال پیگیری است و در مرحله فعلی باید تمام توجه ما معطوف به درمان این دانشجو باشد و اینکه آیا اشتباه مدیر مدرسه در هر مرحله مطابق با قوانین و مقررات تست می شود. شما با شخص اشتباهی رفتار می کنید.

لازم به ذکر است، فیلم بستری شدن دانش آموز روستای بیلند شهرستان گناباد که به دلیل شکستگی پا و آسیب دیدگی ساق پا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده بود در اینترنت در حال پخش است و در این ویدئو این دانش آموز مدعی است که بر اثر ضرب و شتم مجروح شده و شطم مدیر مدرسه مجروح شده است.

روستای بیلند با بیش از پنج هزار نفر سکنه یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان گناباد است و در پنج کیلومتری شمال مرکز شهرستان قرار دارد.

مرکز شهر گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.