افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

حادثه دلخراش خوابگاه دخترانه تهران/ آتش سوزی نیمه شب

  • کد خبر : 349555
حادثه دلخراش خوابگاه دخترانه تهران/ آتش سوزی نیمه شب

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 2:09 بامداد 21 اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در اتاق خواب دختران به گزارش سازمان آتش نشانی در خیابان جمالزاده بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی کاملا مجهز به محل حادثه اعزام شدند. ملکی افزود: در محل حادثه ساختمانی 6 […]

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 2:09 بامداد 21 اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در اتاق خواب دختران به گزارش سازمان آتش نشانی در خیابان جمالزاده بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی کاملا مجهز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: در محل حادثه ساختمانی 6 طبقه با 10 اتاق مجزا در هر طبقه پیدا کردیم و در هر اتاق 4 دانش آموز از مراکز آموزشی مختلف زندگی می کردند. پشت هر اتاق یک کولر آبی تعبیه شده بود که متاسفانه به دلیل گرمای هوا و نوسانات برق یکی از کولرهای طبقه اول وصل شد و آتش دود ناشی از آتش به سرعت در اتاق پخش شد و با باز شدن درها، تمام طبقه را پوشاند.

سخنگوی آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل وجود سیستم های ضد دود در طبقات، آتش و دود به طبقات بالا سرایت نکرد. آتش نشانان در یک عملیات سخت و سریع موفق شدند 11 دانش آموز را از ساختمان خارج کنند. پس از خاموش شدن آتش و بیرون راندن دود، اجازه ورود مجدد به ساختمان داده شد.

ملکی گفت: این حادثه در مدت کوتاهی مهار و محل حادثه تحویل مراجع ذیربط شد.

جلال ملکی در پایان افزود: هر ساله با نزدیک شدن به بازگشایی مراکز آموزشی و افزایش تعداد خوابگاه های دانشجویی شاهد حوادثی از این دست هستیم. لذا لازم است مراجع ذیربط پس از دریافت مجوز به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند. سازمان آتش نشانی همچنین آمادگی کامل برای همکاری با سایر نهادها در زمینه ارتقای ایمنی خوابگاه ها و مراکز آموزشی را دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.