افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

حادثه تروریستی کرمان مردم ایران را در مسیر خود محکم‌تر کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 175647
حادثه تروریستی کرمان مردم ایران را در مسیر خود محکم‌تر کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید مهدی قریشی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای گلزار کرمان در مسجد پردیس نازلو دانشگاه ارومیه افزود: اقدامات تروریستی نمی تواند مانع از روی گردانی مردم ایران از نظریه ایران اسلامی شود. حادثه تروریستی کرمان مردم ایران را در مسیر خود محکم تر کرد. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید مهدی قریشی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای گلزار کرمان در مسجد پردیس نازلو دانشگاه ارومیه افزود: اقدامات تروریستی نمی تواند مانع از روی گردانی مردم ایران از نظریه ایران اسلامی شود. حادثه تروریستی کرمان مردم ایران را در مسیر خود محکم تر کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات تروریستی نمی‌تواند مانع از دست کشیدن ملت ایران از اهداف و تئوری‌های خود شود، بلکه آنها را در مسیر خود محکم‌تر می‌کند، گفت: مردم ایران اسلامی همواره در مقاطع حساس و با درک روشن و دقیق با توطئه‌های شوم خود مواجه شده‌اند. از دشمن و اجازه ورود غیرقانونی را به هیچ وجه نداد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مقام والای شهدا در نزد خداوند افزود: شهادت مقام والایی در معرفت معنوی است و آرزوی همگان این است که با شهادت بمیرند چرا که مردمی که در راه خدا به شهادت رسیدند. جایگاه بالایی خواهد داشت.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه وقتی انسان به شهادت می رسد به اوج رسیده است، افزود: مقام شهید به قدری بالاست که غسل ​​و کفن او پر از اهل دنیاست زیرا شهید در راه خداست. . .

امام جمعه ارومیه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات در کشور گفت: دشمن برای تبلیغ علیه انتخابات تلاش می کند اما مردم همواره نقشه های شوم او را در کشور مقتدر اسلامی ایران خنثی می کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: مخالفت با انتخابات، مخالفت با اسلام است، لذا با حضور پررنگ در انتخابات پیش رو بار دیگر نشان خواهیم داد که مردم ما خود را مسئول سرنوشت خود می دانند و نه اجازه دخالت خارجی ها را بدهید

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران وقتی به پیروزی رسید قدرت های بزرگ جهانی را به چالش کشید و نگاه و تفکر جدیدی را برای زندگی مردم جهان به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: این امر باعث دشمنی آمریکا و دوستانش با انقلاب اسلامی ایران شد، اما تفکر و نگاهی که در نظام اسلامی وجود دارد شرق و غرب جهان را به چالش کشید و این باعث شد که انقلاب اسلامی برود. دور. راه او با قدرت و قدرت ادامه داشت تا اینکه به انقلاب شکوهمند امروز رسید.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه دشمنان برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا در حال پیشروی است و دشمنان همواره با نقشه های شوم خود و ایجاد تروریست هستند. جنگ ها و امثال آن آنها تلاش کردند انقلاب اسلامی ایران را به چالش بکشند، اما مردم ایران اسلامی با مشکلاتی مواجه شدند. من قرمز هستم آنها این کار را نکردند، دشمنان را به زانو درآوردند و نشان دادند که با اقدامات و اقدامات تروریستی در ایران اسلامی نتیجه ای حاصل نمی شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اقدامات برخی گروه های تروریستی در ابتدای انقلاب اسلامی اذعان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی نیز گروه هایی بودند که با روش ترور سعی در مقابله با طاغوتیان داشتند اما امام راحل دعوت کردند. به سوی اسلام پیش بروند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.