افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

حادثه ترمینال گاز روسیه در نزدیکی مرز ناتو

  • کد خبر : 184046
حادثه ترمینال گاز روسیه در نزدیکی مرز ناتو

گروه بین الملل خبرگزاری فارس; دو روز پس از اعلام طرح تقویت مواضع نظامی سه عضو ناتو در مرز مسکو و مینسک، آتش سوزی روز یکشنبه (امروز) در پایانه گازی نزدیک مرز روسیه با استونی خبرساز شد. . الکساندر دروزدنکو فرماندار لنینگراد روسیه از آتش سوزی بزرگ در پایانه گاز در شهر بندری “اوست-لوگا” روسیه […]

گروه بین الملل خبرگزاری فارس; دو روز پس از اعلام طرح تقویت مواضع نظامی سه عضو ناتو در مرز مسکو و مینسک، آتش سوزی روز یکشنبه (امروز) در پایانه گازی نزدیک مرز روسیه با استونی خبرساز شد. .

الکساندر دروزدنکو فرماندار لنینگراد روسیه از آتش سوزی بزرگ در پایانه گاز در شهر بندری “اوست-لوگا” روسیه خبر داد. این ترمینال در 110 کیلومتری شرق سنت پترزبورگ و در نزدیکی مرز روسیه با استونی قرار دارد.

اگرچه مقامات روسی درباره علت آتش سوزی بزرگ در این ترمینال اظهار نظری نکرده اند، اما برخی منابع از احتمال حمله با پهپادهای اوکراینی خبر داده اند.

آتش سوزی در پایانه گاز روسیه در شرایطی رخ داد که مقامات اوکراینی از حمله پهپادی به تأسیسات نفت و گاز در سن پترزبورگ در روزهای اخیر خبر دادند. خبری که مقامات روسیه آن را تایید نکردند.

آتش سوزی در نزدیکی مرز روسیه با استونی که عضو ناتو است رخ داد و وزیر دفاع این کشور کوچک اروپایی از تقویت حضور نظامی این کشور در مرز روسیه و بلاروس خبر داد.

وزرای دفاع استونی، لتونی و لیتوانی در منطقه بالتیک روز جمعه هفته گذشته برنامه خود را برای ساخت صدها پناهگاه در مرز با روسیه اعلام کردند.

وزرای دفاع این سه کشور عضو ناتو اعلام کردند که قصد دارند حضور نظامی خود را برای “دفع تجاوز احتمالی روسیه” تقویت کنند. استونی و لتونی با روسیه مرز مشترک دارند در حالی که لیتوانی با بلاروس مرز مشترک دارد.

فرماندار لنینگراد با بیان اینکه نیروهای اطفای حریق در محل حضور دارند، اظهار داشت: تلفات جانی گزارش نشده است، اما برخی رسانه های روسی از تخلیه 150 نفر خبر دادند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.