افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

حاتمی: دعوت از دشمنان به تحریم انتخابات هیچ گاه نتیجه مطلوبی برای آنها نداشته است

  • کد خبر : 231390
حاتمی: دعوت از دشمنان به تحریم انتخابات هیچ گاه نتیجه مطلوبی برای آنها نداشته است

یکی از اعضای شورای اسلامی با تاکید بر بیهودگی دعوت های مکرر دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات گفت: من این دعوت ها را بی فایده می دانم چرا که مردم ما تصمیم گرفته اند خودشان تصمیم بگیرند. چه شرکت کنند یا نه، یا در هر سطحی شرکت کنند، خواست مردم ماست، نه دعوت […]

یکی از اعضای شورای اسلامی با تاکید بر بیهودگی دعوت های مکرر دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات گفت: من این دعوت ها را بی فایده می دانم چرا که مردم ما تصمیم گرفته اند خودشان تصمیم بگیرند. چه شرکت کنند یا نه، یا در هر سطحی شرکت کنند، خواست مردم ماست، نه دعوت مخالفان و دشمنان خارجی.

حسین حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حضور مردم در انتخابات 20 اسفند و شکست تلاش دشمنان برای کاهش حضور مردم در این انتخابات، اظهار کرد: دشمنان و مخالفان و مخالفان خارج از کشور نیز مانند مخالفان خارج از کشور. مرتب مردم را به تحریم انتخابات دعوت می کنند، اما هم در گذشته و هم امروز می بینیم که این دعوت ها هیچ گاه نتیجه مطلوبی به آنها نداده است زیرا دیگر این رفتارها در افکار عمومی ما چندان تاثیرگذار نیست.

وی با تاکید بر بیهودگی دعوت های مکرر دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات گفت: من این دعوت ها را بی فایده می دانم زیرا مردم ما به این نتیجه رسیده اند که خودشان تصمیم می گیرند. چه شرکت کنند یا نه، یا در هر سطحی شرکت کنند، خواست مردم ماست، نه دعوت مخالفان و دشمنان خارجی.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «شبکه های اپوزیسیون کارکرد خود را از دست داده اند و امروز نفوذ چندانی بر افکار عمومی ما ندارند»، اظهار داشت: اگر در برخی از انتخابات مشارکت حداکثری در کشور حاصل نمی شود به دلیل دعوت به تحریم بیگانگان نیست. و دشمنان، اما ناشی از نارضایتی های داخلی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.