افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

جی پی مورگان بزرگترین کاربر بلاک چین است، اما در مورد ارزهای دیجیتال شک دارد

  • کد خبر : 367965
جی پی مورگان بزرگترین کاربر بلاک چین است، اما در مورد ارزهای دیجیتال شک دارد

جیمی دیمون جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan Chase، اظهار داشت که این بانک احتمالاً یکی از بزرگترین پذیرندگان فناوری بلاک چین است، اگرچه هنوز در مورد ارزهای دیجیتال شک دارد. به گزارش اسمارتک نیوز، جیمی دیمون (جمی دیمون)، بلاک چین یک راه عالی برای به اشتراک گذاری داده ها و او در مورد ایجاد اعتماد […]

جیمی دیمون جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan Chase، اظهار داشت که این بانک احتمالاً یکی از بزرگترین پذیرندگان فناوری بلاک چین است، اگرچه هنوز در مورد ارزهای دیجیتال شک دارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، جیمی دیمون (جمی دیمون)، بلاک چین یک راه عالی برای به اشتراک گذاری داده ها و او در مورد ایجاد اعتماد بین بانک ها و مشتریان آنها می داند، اما همچنان بیت کوین را یک سنگ حیوان خانگی می نامد.

پت راک محصولی نوستالژیک از دهه 70 میلادی است که در واقع یک سنگ معمولی بود و به عنوان حیوان خانگی به فروش می رسید. این ایده توسط گری دال در سال 1975 ایجاد شد. او سنگ‌ها را در جعبه‌های مقوایی با سوراخ‌های هوا و دستورالعمل‌های مراقبت از آن‌ها به فروش می‌رساند، گویی این سنگ‌ها حیوانات خانگی واقعی هستند.

یک صخره حیوان خانگی
یک صخره حیوان خانگی

این محصول به سرعت به یک شوخی فرهنگی و نماد طنز رفتار مصرف گرایانه تبدیل شد و با وجود سادگی ایده به موفقیت های بزرگی دست یافت. امروزه از پت راک بیشتر به عنوان یک پدیده فرهنگی و طنز یاد می شود.

به بلاک چین احترام بگذارید، نه به ارزهای دیجیتال

جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان چیس در مصاحبه ای در کنفرانس کیفیت بازارهای مالی در روز سه شنبه گفت که بانک تحت رهبری او که بزرگترین بانک در ایالات متحده است، احتمالا یکی از بزرگترین کاربران فناوری بلاک چین است

دیمون در پاسخ به سوالی در مورد فناوری های نوآورانه مانند بلاک چین و هوش مصنوعی گفت:

ما احتمالا یکی از بزرگترین کاربران بلاک چین هستیم، یک کاربر واقعی. بلاک چین یک پایگاه داده است.

با این حال، دیمون که مدت‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین بود، بیت‌کوین را اینگونه توصیف کرد:سنگ حیوان خانگی“مقایسه کرده است، ظاهرا هنوز تغییر نظر در مورد صنعت است که”بی ارزشخواننده خلق نکرده است. در واقع، این میلیاردر 68 ساله دوباره از خط طنز خود استفاده کرد:

کریپتوکارنسی… من آن را سنگ خانگی می نامم (کنایه از یک وسیله بی فایده).

با این وجود، به نظر می‌رسد که دیمون به فناوری که زیربنای ارزهای رمزنگاری شده است احترام می‌گذارد و اعتراف می‌کند که بلاک چین «یک راه عالی برای به اشتراک گذاری داده هاو ایجاد اعتماد بین بانک ها و مشتریانشان.

در سال 2020، JPMorgan نسخه ای از اتریوم را برای ایجاد شبکه خصوصی مجاز خود به نام Onyx فورک کرد. این سیستم برای تراکنش‌های پرداخت انبوه، وام‌دهی و وام‌گیری همتا به همتا (P2P) و همچنین پرداخت‌های فرامرزی طراحی شده است.

شبکه Onyx بیش از 700 میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است و شرکت هایی مانند Goldman Sachs، DBS Bank و BNP Paribas از جمله کاربران آن هستند. دیمون مدتهاست که به بلاک چین به عنوان یک فناوری کارآمد برای جابجایی پول احترام می گذارد، اما نسبت به بیت کوین بدبین است. در داووس، سوئیس در سال 2021، او بیت کوین را نامید.یک کلاهبرداری تبلیغاتیو او بلاک چین را “روشی کارآمد” برای جابجایی پول نامید.

دیمون روز سه شنبه گفت:

ما 12 سال است که در مورد بلاک چین صحبت می کنیم، تغییر زیادی نکرده است … مانند هوش مصنوعی نیست.

دیمون که قبلا در یک جلسه استماع کنگره گفته بود “اگر من جای دولت بودم، ارزهای دیجیتال را ممنوع می کردم.” گزارش شده است اگر دونالد ترامپ در انتخابات پیروز شود، احتمالا نامزد وزارت خزانه داری خواهد شد. در حالی که دیمون گفت چیس احتمالاً در برابر ارزهای دیجیتال وام نمی دهد، او نسبتاً مطمئن است که مشتریان آنها از طریق بانک به برخی از خدمات رمزنگاری دسترسی دارند.

دیمون گفت:

اگر می خواهید این کار را انجام دهید… ما در یک کشور آزاد هستیم و این خوب است. من به یک کشور آزاد اعتقاد دارم، هر کاری می خواهید بکنید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-18 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.