افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

جیکوب دگروم ارزش ریسک را برای رنجرز دارد

  • کد خبر : 2003
جیکوب دگروم ارزش ریسک را برای رنجرز دارد

بله، پنج سال خیلی زیاد است. اما هیچ کس دیگری به خوبی بازیکن سابق متس وقتی سالم است نیست. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. جیکوب دگروم در بهترین حالت، زمانی که سالم است، دست نخورده است. او به گونه‌ای مطرح می‌کند که نه فقط مقایسه، بلکه توضیح را به […]


بله، پنج سال خیلی زیاد است. اما هیچ کس دیگری به خوبی بازیکن سابق متس وقتی سالم است نیست.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

جیکوب دگروم در بهترین حالت، زمانی که سالم است، دست نخورده است. او به گونه‌ای مطرح می‌کند که نه فقط مقایسه، بلکه توضیح را به چالش می‌کشد. او یکی از باشگاه‌های کوچک پرتاب‌کننده‌هایی است که جوایز Cy Young را پشت سر هم برنده می‌شود، و او تنها پرتاب‌کننده‌ای است که با چنین آمار چشمگیر و خیره‌کننده‌ای شروع به کار کرده است: 200 شروع اول او یک دوره 2.50 را به همراه داشت. نرخ بالای 30 درصد هیچ کس قبلاً این کار را نکرده بود، و هیچ کس دیگری از آن زمان این کار را انجام نداده بود، زیرا هیچ کس دیگری ژاکوب دگروم نیست.

اما مهمترین بخش آن بند اعداد یا جوایز نبودند. آنها در ابتدا اخطارها بودند-در بهترین حالت، زمانی که سالم است. چند سال آخر دوران حرفه ای دگروم به شدت بر این عبارات مشروط تکیه کرده است: از زمانی که سی یانگ های متوالی را در سال 2018 و 19 برنده شد، او فصلی را با بیش از 95 IP به پایان نرسانده است، با زمان طولانی از دست رفته به آسیب در سال 21 (ساعد و آرنج) و 22 (شانه). و منحنی پیری پیش رو هیچ تسکینی نخواهد داشت: دگروم در ژوئن 34 ساله شد.

بنابراین: چه نوع قراردادی با او در این زمستان به عنوان بازیکن آزاد می بندید؟

رنجرز پاسخ خود را یافت – 185 میلیون دلار در طول پنج سال. (همچنین یک گزینه مشروط برای سال ششم وجود دارد که کل معامله را به 222 میلیون دلار می رساند.) جف پاسان از ESPN عصر جمعه این خبر را اعلام کرد. این قرارداد قابل توجه است: میانگین ارزش سالانه 37 میلیون دلاری آن در MLB تنها پس از مکس شرزر، هم تیمی سابق دگروم در متس، دوم است. این بازتابی از این واقعیت است که استعداد دگروم یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که یک تیم می تواند انجام دهد. فقط سلامتی او یکی از بزرگترین قمارهایی است که یک تیم می تواند انجام دهد. و هیچ راهی برای داشتن یکی بدون دیگری وجود ندارد.

در بهترین حالت، زمانی که دگروم سالم باشد، ارزش هر ذره ای از آن 185 میلیون دلار و بیشتر را دارد. اما… خوب، احتمالاً می توانید مهمترین بخش آن جمله را شناسایی کنید.

دگروم در سال‌های اخیر با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است، اما هر بازگشتی به فرم قبلی باعث می‌شود که او ارزش این حقوق را داشته باشد.

برت دیویس / USA TODAY Sports

مخصوصاً جالب است که رنجرز کسانی بودند که اینجا را انتخاب کردند. از یک طرف: دگروم توانایی بهتر کردن هر تیمی را دارد و شکی نیست که این تیمی است که باید خیلی خیلی بهتر شود. فصل گذشته ششمین سال متوالی رنجرز زیر 0.500 بود. (اگرچه شایان ذکر است که با یک رکورد غیرمعمول بد در بازی‌های یک‌رانی همراه شد – عددی که بیش از هر چیز می‌تواند نشان‌دهنده شانس ضعیف باشد). درون زمین کوری سیگر و مارکوس سمین. زمانی که فصل طبق برنامه پیش نرفت، آنها مدیر کل، جان دنیلز و کاپیتان کریس وودوارد را اخراج کردند و از آن زمان به بعد، بروس بوچی، مدیر کهنه کار را جایگزین او کردند. استعدادهای جوانی در خط لوله هستند. اما رنجرز علاقه خود را به سرعت بخشیدن به جدول زمانی خود با Seager و Semien تلگراف کرد و برای ایجاد آن، حرکت های بزرگی لازم است.

deGrom مطمئناً واجد شرایط است: هیچ بازیکن آزاد وجود ندارد که امتیاز بیشتری ارائه دهد. تگزاس قبلاً برای تقویت چرخش ضعیف خود در خارج از فصل کار کرده بود – به دست آوردن عمق در جیک اودوریزی و داشتن یک پیشنهاد واجد شرایط پذیرفته شده توسط مارتین پرز – و این جذاب‌ترین اضافه‌ای است که می‌توانست به آن ادامه دهد. سالهای زیادی است و پول زیادی. اما استعداد دگروم به حدی است که یک فصل کامل و سالم می تواند تقریباً ارزشمند باشد. (یا، برای ارزیابی بسیار تقریبی، در نظر بگیرید که یک برد 10 میلیون دلار ارزش دارد، و دگروم 9.5 WAR را در بهترین حالت خود در سال 2018 ارائه کرد. حتی در فصلی جزئی و پر از مصدومیت مانند 21، او همچنان 4.4 را به دست آورد. WAR – ارزشی بیش از میانگین ارزش سالانه قرارداد جدید او دارد. اکنون، این تحلیل دقیق نیست، اما این نقطه ضعف است.) یک تیم به مدت پنج سال با هیچ بازیکن 34 ساله قرارداد امضا نمی‌کند و انتظار سلامتی کامل از طریق این قرارداد را دارد. پایان. اما اگر یک تعهد پنج ساله برای به دست آوردن سه سال آینده deGrom لازم است، خوب، به راحتی می توان آینده ای را دید که در نهایت ارزش آن را بیشتر کند.

این حرکت همچنین با توجه به اینکه تکاوران چقدر باید در غرب AL بپوشانند کنجکاو است. آنها در یک بخش هستند که آنها را مجبور می کند به قهرمان حاکم Astros نگاه کنند، که در این زمستان زمانی را برای تقویت فهرستی که قبلاً بسیار قوی بود تلف نکرده است. مارینرز که به تازگی خشکسالی پلی آف خود را با کمک یک ستاره جوان شکستند. و فرشتگان، که علیرغم نقص های سازمانی دیرینه خود، هنوز دارای یک جفت استعداد نسلی هستند. این وضعیتی نیست که یک خرید بتواند تفاوت را ایجاد کند: چیزهای زیادی وجود دارد پوشاندن. اما این بدان معناست که در اینجا نمی توان با نیم اندازه گیری چیز زیادی به دست آورد. اگر می خواهید وارد شوید – ممکن است بروید همه راه ورود

و ممکن است پارتی وجود نداشته باشد که بتواند به رنجرز کمک کند تا بیشتر از دگروم در آن زمین بسازند. ممکن است کسی وجود نداشته باشد که آنها را در مورد اینکه واقعا چقدر می تواند کمک کند، نامطمئن تر بگذارد.

پوشش بیشتر MLB:

  • اگر در کمیته کهنه سربازان بودیم به HOF رای می دادیم
  • سه چیز که باید در جلسات زمستانی مراقب آنها بود
  • بهترین پلان B اگر هارون قاضی در جای دیگری امضا کند
  • راز پارچ “Treehugger” بیسبال: دوش های سریع، بطری های آب قابل استفاده مجدد … و عجیب نباشید





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.