افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

جیغ معروف و سینه پهن با لگو; اسباب بازی محبوبی که با مکعب مونالیزا درست کرد!

  • کد خبر : 261885
جیغ معروف و سینه پهن با لگو;  اسباب بازی محبوبی که با مکعب مونالیزا درست کرد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- LEGO نامی آشنا برای دوستداران اسباب بازی است که در بین بزرگسالان و همچنین کودکان طرفداران زیادی دارد، زیرا برند یک شرکت اسباب بازی سازی است که در دانمارک تولید می شود. کلمه لگو از کلمه leg god گرفته شده است. بازی خوب. محصولات این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- LEGO نامی آشنا برای دوستداران اسباب بازی است که در بین بزرگسالان و همچنین کودکان طرفداران زیادی دارد، زیرا برند یک شرکت اسباب بازی سازی است که در دانمارک تولید می شود. کلمه لگو از کلمه leg god گرفته شده است. بازی خوب. محصولات این شرکت شامل قطعات رنگارنگ کوچکی است که معمولاً از پلاستیک ساخته شده اند و با اتصال آنها می توانید اشیاء مختلفی ایجاد کنید که اشیایی که می سازیم جزئیات و زیبایی بیشتری خواهند داشت، این دلیل خوبی برای این اسباب بازی است. در بین بزرگسالان و هنرمندان طرفداران زیادی دارد و هنرمندان می توانند از آن برای خلق آثار هنری مختلف استفاده کنند.

نمایشگاه هنر آجر یکی از بزرگترین نمایشگاه های لگو در جهان است.

به گزارش سی ان ان، یکی از محبوب ترین نمایشگاه هایی که هنرمندان با استفاده از لگو برپا می کنند، نمایشگاه هنر آجری است که هر ساله در جهان تور می کند. این مجموعه توسط هنرمند مشهور و معاصر Nathan Sawaya در خلق آثار تحسین برانگیز و الهام بخش ساخته شده است. هنر با استفاده از قطعات لگو بوده و در بین افراد زیادی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این نمایشگاه با استفاده از میلیون ها قطعه لگو بیش از 100 اثر هنری خلق شده است که بزرگسالان و کودکان را به تفکر و لبخند وا می دارد.

این مجموعه شامل بسیاری از مجسمه های شبیه سازی شده از آثار هنری جهان مانند دیوید میکل آنژ، شب پرستاره ون گوگ و مونالیزا داوینچی است. همچنین می توانید مجسمه یک اسکلت انسان را ببینید که از هزاران قطعه لگو زرد رنگ ساخته شده است که از معروف ترین آنها هستند. آثاری از این نمایشگاه است و این باعث شده تا این نمایشگاه به یکی از نمایشگاه هایی تبدیل شود که تا به حال ندیده اید. ساوایا درباره این نمایشگاه گفت: هدف از نگهداری این مجموعه هنری نشان دادن پتانسیل خلاقیت و قدرت تخیل است.

P1150915-1

عکس بالا یکی از آثار معروف نمایشگاه اسکلت انسان با سینه باز است.

b22a4e1b6af8e9fa6ef3f2e543c15bef

دایناسور ساخته شده از لگو با طول 6 متر.

THE_SCREAM_1_oxyk2y-1-1024x776

از جمله آثار هنری شبیه سازی شده می توان به Scream اثر Edvard Munch اشاره کرد.

DsBz0AWUwAI_3pc

نمایشگر مونالیزا ساخته شده با لگو

هنر آجر اولین نمایشگاه بزرگی است که از قطعات لگو به عنوان تنها رسانه هنری استفاده شده است. Sawaya آجرهای لگو را به مجسمه های خارق العاده و فکری تبدیل می کند و اسباب بازی را به قلمرو هنر ارتقا می دهد. توانایی ساوایا در تبدیل این اسباب بازی رایج در میان بزرگسالان و کودکان به چیزی معنادار و روشی که او هنر خود را برای ارتقای یک اسباب بازی مورد علاقه نسل ها به هنر معاصر مفهوم سازی کرد.

r

127a0962d67aced787680c4d2618d780

در این نمایشگاه می توانید از فضا الهام بگیرید و مجسمه خود را بسازید و استعدادهای درونی خود را کشف کنید. برای این کار فضایی برای کشف استعداد و ساخت مجسمه با قطعات لگو در نظر گرفته شده است. در این مجموعه فروشگاهی نیز خواهید یافت تا بتوانید با خرید آن خلاقیت خود را در خانه کشف کنید

این نمایشگاه در حال حاضر در سراسر جهان با بیش از 10 میلیون بازدید کننده برگزار می شود.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.