افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

جوکر “ددپول و ولورین” را شکست داد!

  • کد خبر : 324348
جوکر “ددپول و ولورین” را شکست داد!

«ددپول و ولورین» با فروش بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس به زودی از «جوکر» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم با رتبه R تاریخ عبور خواهد کرد. به گزارش صبح، فیلم سینمایی «ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن و کارگردانی شان لوی با رساندن فروش جهانی خود به 1.029 میلیارد […]







«ددپول و ولورین» با فروش بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس به زودی از «جوکر» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم با رتبه R تاریخ عبور خواهد کرد.





به گزارش صبح، فیلم سینمایی «ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن و کارگردانی شان لوی با رساندن فروش جهانی خود به 1.029 میلیارد دلار که شامل فروش 494.3 میلیون دلاری است، وارد کلوپ سینمایی میلیاردی شده است. در آمریکا و 535.2 میلیون دلار در سایر کشورها.

به گزارش ایسنا، سومین فیلم از مجموعه «ددپول» به اولین فیلم ابرقهرمانی تبدیل شد که پس از دو سال و نیم از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و اولین فیلم دنیای سینما شد. این مارول است که پس از Avengers: Endgame در سال 2019 فروش میلیارد دلاری را به ثبت خواهد رساند.

علاوه بر این، ددپول و ولورین تنها چند روز دیگر با پیشی گرفتن از جوکر تاد فیلیپس (1.079 میلیارد دلار) فاصله دارد تا به پردرآمدترین فیلم با رتبه R در تمام دوران تبدیل شود. این فیلم اکنون پس از «اپنهایمر» دومین فیلم پرفروش دنیاست.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «ددپول و ولورین» پنجاه و پنجمین فیلمی است که از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده و سی و یکمین عنوان دیزنی و یازدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که به مرز یک میلیارد دلار رسیده است.

«ددپول و ولورین» محصول مارول استودیوز دیزنی نیز با فروش 395 میلیون دلاری برای دومین هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت و از فروش 370 میلیون دلاری «مصائب مسیح» پیشی گرفت. مل گیبسون این فیلم در سال 2004 رکورد پردرآمدترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا را با درجه سنی «R» در اختیار دارد.

به گزارش ورایتی، دیزنی در سال 2024 به اولین استودیو تبدیل شد که فروش جهانی آن بیش از سه میلیارد دلار بود. دیزنی به لطف فروش “ددپول و ولورین”، “درون بیرون 2″، “پادشاهی سیاره میمون ها” و “اولین تالار مشاهیر” و بعدها در سال “بیگانه: رومولوس” به این نقطه عطف رسیده است. (16 مرداد). ، “Moana 2” (27 نوامبر) و “Mufasa: The Lion King” (20 دسامبر) در برنامه هستند.

پیش بینی می شود مجموع فروش جهانی «ددپول و ولورین» بین 1.2 تا 1.3 میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرآنلاین




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.