افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

جوهره امنیت رضایت مردم است

  • کد خبر : 161394
جوهره امنیت رضایت مردم است

به گزارش رکنا، احمد وحیدی بعدازظهر شنبه در نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان فراجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار شهرستان فرجه به ویژه شهدای اخیر که در حمله تروریستی راسک به شهادت رسیدند، اظهار کرد: : «فرجا با تأمین امنیت داخلی موجب شکست دشمن و اقتدار» و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

به گزارش رکنا، احمد وحیدی بعدازظهر شنبه در نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان فراجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار شهرستان فرجه به ویژه شهدای اخیر که در حمله تروریستی راسک به شهادت رسیدند، اظهار کرد: : «فرجا با تأمین امنیت داخلی موجب شکست دشمن و اقتدار» و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وزیر کشور افزود: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و اقتدار است و جبهه مقاومت نیز در یکی از درخشان ترین برهه های تاریخی حیات خود قرار دارد و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی در اوج ذلت و حمله به غیرنظامیان و شهدای مردم گناه و زن و بچه شده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در بزرگترین وضعیت عمر خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از خون شهدا و برکت ائمه اطهار است بسیار مهم است، تصریح کرد: این اعتقاد رمز موفقیت نیروهای مسلح مسلمان است. و فرجا

وی انتقال این باور به نسل جوان ورودی فراجا را برجسته کرد و افزود: درونی سازی این باور به ویژه در بین جوانان مهمترین وظیفه فرهنگی است.

وحیدی ادامه داد: امروز اوج اقتدار نظام و ذلت دشمن را شاهد هستیم. نگاهی به انصارالله یمن بیندازیم که تحت تحریم و مشکلات فراوان است، اما معادله جدیدی در منطقه ایجاد کرده است. این رشد و معجزه انقلاب است.

وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع امنیت اشاره کرد و گفت: اصل امنیت رضایت مردم است. دشمنان برای ایجاد ناامنی در جامعه به دنبال نارضایتی مردم هستند.

وحیدی بر تقویت توان رسانه ها در تبیین جایگاه و توانمندی های ایران تاکید کرد و گفت: اگر این توانمندی ها بیان شود امنیت را به همراه خواهد داشت.

وی همچنین به انتخابات 20 اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مولفه های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برگزاری انتخابات مهیج است.

وزیر کشور با بیان اینکه فرجا مهمترین نقش را در مولفه امنیتی دارد افزود: باید در همه ابعاد امنیتی مراقب دشمن باشیم.

وحیدی با بیان اینکه فرجا در سلامت انتخابات نیز نقش دارد، به رقابت انتخاباتی اشاره کرد و گفت: وزارت کشور از «رقابت سالم» بین همه دیدگاه ها، جریان های فکری و سیاسی دفاع و حمایت می کند و امنیت شما را تضمین می کند.

وی همچنین به توانمندی و سرمایه اجتماعی فرجا برای افزایش مشارکت در انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: حضور مردم در محل به معنای امنیت است و این نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد.

وزیر کشور با قدردانی از زحمات فرجا در تسهیل سفر اربعین امسال گفت: این اقدام برای نمایش احساسات عمیق و عاطفی فرجا با مردم یکی از دستاوردهای بزرگ اربعین محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.