افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

جوش داری، درد می کند، اما همچنان منتظر تخلیه آن هستی.

  • کد خبر : 199799
جوش داری، درد می کند، اما همچنان منتظر تخلیه آن هستی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مراقبت از پوست و مو امروزه بسیار مهم است و راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد، اما گاهی اوقات برخی از افراد با ماهیت پوست و موی خود دست و پنجه نرم می کنند، مثلاً فردی از تیرگی پوست رنج می برد. او […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مراقبت از پوست و مو امروزه بسیار مهم است و راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد، اما گاهی اوقات برخی از افراد با ماهیت پوست و موی خود دست و پنجه نرم می کنند، مثلاً فردی از تیرگی پوست رنج می برد. او از شکم مادرش با پوست تیره به دنیا آمده است اما برای روشن شدن پوستش آب و آتش می اندازد و همیشه از رنگ پوستش نفرت پنهانی دارد در حالی که این فرد باید برای سلامت پوستش تلاش کند نه اینکه بیاید تغییر کند. آی تی. . باید آتش زد، هرچند ممکن است این کار غیرممکن باشد و جالب است که دنیا با وجود تفاوت ها زیبا شده است.

یا شخصی موهای فر دارد و به هزار و یک راه مانند کراتینه متوسل می شود تا در نهایت موهای صاف داشته باشد و اتو و سشوار هرگز از این فرد جدا نمی شوند، در حالی که این فرد باید یک روال مراقبت از موهای مجعد را یاد بگیرد. شما می توانید موهای خود را به بهترین شکل خود داشته باشید، نه اینکه بخواهید به دنبال راه هایی برای از بین بردن آنها باشید، زیرا در نهایت آنقدر به شما انرژی می دهد که کم کم موهای شما از دست آن عصبانی می شوند و شروع به ریزش می کنند. اکنون باید دوباره به دنبال دارو برای رشد خود باشید! پس قدر داشته های خود را بدانید و سعی کنید از نظر ظاهری بهترین نسخه از خود شوید، بدون کتک زدن یا بازسازی. حال برسیم به مقاله امروز، برخی از افراد هستند که بسیار مستعد جوش هستند و جوش یک امر طبیعی است، اما در این میان این سوال برای خیلی ها این است که چگونه می توان از شر جوش های چرکی خلاص شد که می خواهیم برای شما عزیزان در اختیار شما قرار دهیم. یک سری راه حل، پس برای پوست بهتر با ما همراه باشید.

بلغور جو دوسر برای درمان جوش ها معجزه می کند

برای درمان جوش های صورت خود با کمک جو ابتدا چهار قاشق غذاخوری آرد جو را با دو قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید و در انتها کمی آبلیمو و عسل به این مخلوط اضافه کنید و یک حوله تمیز خیس کنید و صورت خود را با آن مرطوب کنید سپس مخلوط خمیری را که درست کرده اید روی جوش ها و حتی کل صورت خود بمالید و اجازه دهید این مخلوط بیست دقیقه روی صورت شما بماند و سپس آن را بشویید تا معجزه کند.

در ضمن برای از بین بردن جوش ها روش دومی هم برای استفاده از جو وجود دارد و آن این است که کمی آرد را با کمی آب در ظرفی بریزید و خمیر حاصل را روی صدای خود بمالید و بگذارید ده دقیقه این خمیر روی جوش هایتان بماند. برای رفع التهاب و بعد از این مدت برای از بین بردن چربی، سلول های مرده و کثیفی از روی پوست، خمیر را به صورت اسکراب با انگشتان خود بمالید و به صورت خود بمالید و به این صورت تمیز کنید. .

چگونه جوش های چرکی را از بین ببریم

روغن درخت چای التهاب جوش های شما را کاهش می دهد.

حتما دیده اید که جوش ها در اثر التهاب بسیار قرمز می شوند و ظاهر بدی روی صورت ما ایجاد می کنند، به همین دلیل می توانید از روغن درخت چای برای رهایی از التهاب، سوزش، خارش و درد استفاده کنید. یک اسفنج تمیز را در آب آغشته کنید و سپس چند قطره روغن درخت چای را روی آن بریزید و سپس اسفنج را روی قسمت هایی از صورتتان که جوش دارد قرار دهید و نیم ساعت صبر کنید. پس از این مدت صورت خود را با آب سرد بشویید و چربی را پاک کنید.

چگونه جوش های چرکی را از بین ببریم

اسکراب شکر به شما صورت بدون دانه قند و عسل می دهد

احتمالاً متوجه ماهیت شیرین اسکراب‌ها شده‌اید که بافتی تا حدودی خشن ایجاد می‌کند، اما شاید برایتان جالب باشد که می‌توانید با استفاده از شکر در خانه بدون صرف هزینه، اسکراب درست کنید و از آن برای از بین بردن لک‌ها استفاده کنید. جوش های خود را با ریختن یک قاشق غذاخوری شکر، یک قاشق غذاخوری عسل و چند قطره لیمو در ظرفی مخلوط کنید، سپس صورت خود را به آرامی ماساژ دهید و چند دقیقه این کار را انجام دهید، سپس ادامه دهید، سپس با کمک مواد را از روی صورت خود بردارید. یک حوله مرطوب تمیز و با آب گرم بشویید تا از شر جوش هایتان خلاص شوید.

چگونه جوش های چرکی را از بین ببریم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.