افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

جوایز پس انداز برق هفته آینده

  • کد خبر : 297312
جوایز پس انداز برق هفته آینده

به گزارش رکنا، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر افزود: این روزها مصرف برق بسیار افزایش یافته است و به دنبال افزایش دما، ظرفیت نصب شده ثبت شده 70500 مگاوات بوده است که به معنای رشد 6.6 درصدی است که رشد فوق العاده ای است. وی گفت: تقریباً سال گذشته رقمی که تا این لحظه ثبت […]

به گزارش رکنا، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر افزود: این روزها مصرف برق بسیار افزایش یافته است و به دنبال افزایش دما، ظرفیت نصب شده ثبت شده 70500 مگاوات بوده است که به معنای رشد 6.6 درصدی است که رشد فوق العاده ای است.

وی گفت: تقریباً سال گذشته رقمی که تا این لحظه ثبت کرده بودیم 66 هزار مگاوات بود یعنی 4 هزار و 500 مگاوات به برق مورد نیاز کشور اضافه شده است.

رجبی مشهدی افزود: از هموطنان عزیز تقاضا داریم با کاهش مصرف برق علاوه بر پاداش پس انداز که در قبوض آنها لحاظ می شود و همچنین تحویل جوایز نفیسی که در نظر گرفته شده است، به خود و صنعت برق کمک کنند. هفته ای که شروع به لذت بردن از آینده اعطای آنها می کنید.

وی در خصوص پیش بینی هوای تابستان امسال گفت: پیش بینی میان مدت این است که دمای هوا در تیرماه بالاتر از نرمال و در مرداد ماه حدود نرمال باشد اما مطمئنا با مشارکت مردم می توانیم این روزهای سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم. .

رجبی مشهدی افزود: در ده سال گذشته بیشترین میزان مصرف عمدتاً در فاصله 24 تیر تا 24 مرداد رخ داده است اما امسال کمی زودتر شروع شده و از خردادماه نسبت به سال گذشته افزایش بسیار زیادی در مصرف داشته ایم.

وی افزود: در روزهای اخیر رشد مصرف بیش از ده درصد بوده و این رقم بسیار بزرگ و سنگینی است و قطعا به شبکه برق فشار وارد می کند و شرایط تامین برق را کمی سخت می کند. .

رجبی مشهدی گفت: در نظر داشتیم با تغییر ساعت کاری 1500 مگاوات مصرف برق را در بخش اداری کاهش دهیم اما رقمی که به دست آمد 541 مگاوات بود. البته یک هفته از شروع اجرای طرح و برای او می گذرد. در حال حاضر ما فقط به یادآوری دفاتر محدود می شویم. در تهران نیز طی دو روز گذشته به ده دستگاه اجرایی که عمدتاً نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری ها هستند اخطارهای کتبی ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.