افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

جوانان هرمزگانی آماده مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست ها هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396958
جوانان هرمزگانی آماده مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست ها هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد مرادی دوشنبه شب در دوازدهمین همایش اهل بیت علیهم السلام در کریمه اظهار داشت: مسائل مربوط به شخصیت والای حضرت معصومه سلام الله علیها قطعاً مطرح است. موضوعی تخصصی است و باید معلمان به آن بپردازند، اما 12 سال استان هرمزگان در برگزاری این مراسم موفق بوده و این […]

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد مرادی دوشنبه شب در دوازدهمین همایش اهل بیت علیهم السلام در کریمه اظهار داشت: مسائل مربوط به شخصیت والای حضرت معصومه سلام الله علیها قطعاً مطرح است. موضوعی تخصصی است و باید معلمان به آن بپردازند، اما 12 سال استان هرمزگان در برگزاری این مراسم موفق بوده و این همایش به نام امام سجاد (علیه السلام) در کشور به ثبت رسیده است. . از طرف استان هرمزگان امری مبارک است که باید قدر آن را دانست.

وی با اشاره به روند ارتقای سطح کنگره بین المللی امام سجاد علیه السلام افزود: این کنگره ابتدا در سطح استانی برگزار شد اما با پیگیری هایی که در سطح ملی و بین المللی انجام شد. بین المللی ترویج شد و علاوه بر آن با پیگیری در سطح شورای اسلامی و وزارت ارشاد تلاش شد تا به یک بنیاد بین المللی تبدیل شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمر و ابوموسی در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این گونه برنامه ها باید برای ارتقای جایگاه استان هرمزگان در امور فرهنگی و اجتماعی و کسب معرفت در حوزه اهل بیت تلاش شود. آل بیت (علیه السلام) در استان هرمزگان رونق می گیرد.

مرادی گفت: مردم هرمزگان در 8 سال دفاع مقدس حضور پر رنگ و چشمگیری داشتند. شهادت 1500 شهید استان هرمزگان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار استان است و این روحیه را در وجود هر جوانی می بینیم. از استان هرمزگان جهان برای مبارزه با ظلم سر کار بیایید.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و لبنان، تصریح کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی به دور از اخلاق و وجدان است و در بین جوانان ما این نظر وجود دارد که با اصرار بر اهل بیت(ع) درود بر آنان) حمایت قاطع از کودکان و زنان بی دفاع در لبنان و غزه. آنها را مثل هشت سال دفاع مقدس سربلند کنید.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورا خاطرنشان کرد: امروز همه ما با اطمینان به تحقق وعده صادقانه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید امیدواریم که ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه خشک شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.