افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

جوانان نخبه کردستان برای توسعه استان خود منتظر تصمیم کانون نباشند

  • کد خبر : 118103
جوانان نخبه کردستان برای توسعه استان خود منتظر تصمیم کانون نباشند

به گزارش رکنا، دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سفر دولت مردمی به استان کردستان وی در دیدار با جوانان منتخب و نخبه این استان بر اهمیت جایگاه نخبگان در دولت مردمی و ارتباط تعاملی و همدلانه دولت با جوانان نخبه تاکید کرد و گفت: دولت همواره موفقیت را مد نظر داشته است. […]

به گزارش رکنا، دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سفر دولت مردمی به استان کردستان وی در دیدار با جوانان منتخب و نخبه این استان بر اهمیت جایگاه نخبگان در دولت مردمی و ارتباط تعاملی و همدلانه دولت با جوانان نخبه تاکید کرد و گفت: دولت همواره موفقیت را مد نظر داشته است. اقدامات و برنامه های آنها در استفاده از ظرفیت نخبگان.

دکتر رئیسی تفکر و انگیزه جوانان نخبه برای حل مشکلات و گره گشایی از مشکلات کشور را بسیار مهم و نقش آفرین دانست و افزود: اهمیت انگیزه و امید جوانان کشور به ویژه نخبگان است. . ، در پیشرفت کشور به گونه ای است که دشمنان در محاسبات و برنامه ریزی های خود علیه کشور، به طرق مختلف اقدامات مختلفی برای سنجش میزان این روحیه در جوانان جامعه انجام می شود.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود، پایین بودن رتبه استان کردستان در میزان جرم و جنایت را نشانه سابقه فرهنگی و تمدنی مردم این استان و سرمایه ارزشمند هویتی کردستان برشمرد و بر حفظ و حراست از آن تاکید کرد.

دکتر رئیسی در ادامه با برشمردن سه مزیت مرزی، جاذبه های گردشگری و ظرفیت های صنعتی، از جوانان نخبه کردستان خواست برای برنامه ریزی برای تبدیل کردستان به استانی پیشرفته و مرکزی برای تولید برنامه ریزی کنند. . و استفاده بهینه از این مزایا را برجسته کرد.

حمایت از بنگاه های دانش بنیان و معرفی و بازاریابی محصولات این بنگاه ها، ایجاد بستر مناسب برای ورزشکاران حرفه ای و مدال آوران و رفع مشکلات اشتغال آنان، تامین نیروی انسانی کارآمد و تجهیز دانشگاه فرهنگیان، پرداخت تسهیلات و ایجاد بازارچه صنایع دستی. ایجاد بازارچه، دائمی برای عرضه محصولات دایمی و الزام بانک ها به پرداخت سریع وام ازدواج از دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور درباره مطالبات نخبگان جوانان استان کردستان بود.

دکتر رئیسی در پایان خطاب به نخبگان استان کردستان تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت استان خود منتظر تصمیم گیری و برنامه ریزی از سوی مرکز نباشید و با استفاده از انگیزه، امید و توان خود در این زمینه نقش آفرینی کنید. “

پیش از سخنان رئیس جمهور، تنی چند از نخبگان از جمله خانم روناک حسین زاده قهرمان تکواندو، محمدمهدی خسروی دبیر شورای تبیین جایگاه دانش آموزی استان، محمد فتحی فعال اجتماعی در حوزه جوانان و جوانان در حوزه محرومیت زدایی و ارتقای مهارتی حضور داشتند. علیرضا معظمی از اعضای بنیاد ملی نخبگان و لعیا قاسمی از فعالان عرصه اشتغال زنان به نمایندگی از جوانان نخبه کردستان به بیان نظرات و نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.