افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

جوانان مستقل ایران نایب قهرمان جهان شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 340661
جوانان مستقل ایران نایب قهرمان جهان شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای دوم تا چهارم شهریورماه در امان پایتخت اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل شمسی پور و در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا افشار به مدال طلا دست یافتند . ، امیرعباس رمضانی مدال نقره را امیرعباس علیزاده در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای دوم تا چهارم شهریورماه در امان پایتخت اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل شمسی پور و در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا افشار به مدال طلا دست یافتند . ، امیرعباس رمضانی مدال نقره را امیرعباس علیزاده در 45 کیلوگرم، امیررضا علیپور در 92 کیلوگرم و ابوالفضل محمدنژاد در 110 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

در رده بندی تیمی آمریکا با 152 امتیاز نجیب عنوان قهرمانی، ایران با 132 امتیاز در مکان دوم و تیم قرقیزستان با 104 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم امیرعباس رمضانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی لئون. مانوف مقدونیه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله 10 بر 4 پیروز شد. باکزاد آمانگولدی قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. رمضانی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید روان حسن زاده آذربایجانی صعود کرد و به فینال رسید. وی در این دیدار مقابل ساموئل سانچز از آمریکا با نتیجه 9 بر 5 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 48 کیلوگرم امیر عباس علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 آندره هوارسی او لوپز پرو را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله در مقابل است ولادیسلاو کایداکوف آنها 6 بر صفر اوکراین را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. علیزاده در این دیدار با نتیجه 6-4 توسط هنری ساد لطیف او به آمریکا رفت و به فینال رسید. وی در دیدار پایانی با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد. Ologbek رشیدوف از ازبکستان و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 51 کیلوگرم سام ارشد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم 5 بر 4 شکست خورد. محمد اسماعیل اف او از آذربایجان آمده بود و با شکست حریفش مقابل حریف قرقیزستانی، ارشد از دور مسابقات کنار رفت و در جایگاه چهاردهم ایستاد.

در وزن 55 کیلوگرم آرین مهرعلی زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 و ضربه فنی مغلوب شد. تنجی واردیف از روسیه و با توجه به باخت این حریف مقابل حریف آمریکایی، مهرعلیزاده حذف شد و در رده هجدهم قرار گرفت.

در دسته 60 کیلوگرم اهورا خطیری در دور اول با نتیجه 5 بر 1 خداحافظ تورگونف ازبکستان را شکست داد. او در دور بعد 11 بر 0 عبدالرحمن را شکست داد. یک جلسه اردن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حسین اسماعیل شد. اف وی اهل آذربایجان بود و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. خطی در این گروه با نتیجه 9 بر 4 شکست خورد دانش جوکار از انگلیس آمد و از دور رقابت ها کنار رفت و در رده هشتم قرار گرفت.

در وزن 65 کیلوگرم یاسین طیبی در دور اول 14 بر 5 رستم جان را شکست داد. کاخاروف او اهل قرقیزستان بود و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. در این گروه طیبی 11 بر صفر مبین زارعی از استرالیا را شکست داد. در مبارزه بعدی 6-4 پیروز شد. مالوپ در شب روازشویلی او از گرجستان آمد و از دور مسابقات کنار رفت و هشتم شد.

در وزن 71 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، ابوالفضل شمسی پور در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر فاتح آیدین از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله 7-0 به گل رسید. کاوی ایران وازکز پورتوریکو را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. شمسی پور در این دیدار با نتیجه 5-1 لاپوسا آنها مجارستان را شکست دادند و به فینال راه یافتند. او در این دیدار از سد گل 1-1 را به ثمر رساند. مانوئل واگن او به آلمان رفت و مدال طلا گرفت.

در وزن 80 کیلوگرم رضا افشار در دور اول 9 بر یک عمر را شکست داد. مامان از مقدونیه او برنده شد. آنها در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شدند. آشوک هووانسی آنها ارمنستان را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. او در این مرحله با نتیجه 9-1. داریو مادرشوهر رومانی را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. افشار در این مرحله با نتیجه 8-0 به پایان رسید آمیت شرلوک آمریکا را شکست داد و به فینال رسید. او در این دیدار از سد گل 1-1 را به ثمر رساند. نیکولوز میسور او راهی گرجستان شد و مدال طلا گرفت.

در وزن 92 کیلوگرم امیررضا علیپور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر بی لال زوربا ترکیه را از جبهه گرفت. وی در دور بعد یوسف سلیمان مجارستانی را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله 15-1 پیروز شد. سانی هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. در این مرحله علیپور با نتیجه 5 بر 4 رودیون را شکست داد. ساناکوف او از روسیه آمد و به دیدار مقدماتی رفت. او در این دیدار با نتیجه 10 بر 5 مقابل میشل پیروز شد. به دست آوردن گروال او از کانادا قهرمان شد و مدال برنز گرفت.

در دسته ۱۱۰ کیلوگرم ابوالفضل محمدنژاد پس از استراحت در دور اول، در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ علی. بایراموکوف روسیه را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. محمد نژاد در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر جاگروب دهینسا از کانادا برد و به نیمه نهایی رفت. او در این مرحله با نتیجه 4-3 شکست خورد. آره کازمبک او از قزاقستان آمد و به دیدار رده بندی رفت. محمدنژاد در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ شاخ جسپوران او برای هند مدال برنز را کسب کرد.

طبقه بندی انفرادی:

45 کیلو: 1- ساموئل سانچز (ایالات متحده آمریکا) 2- امیرعباس رمضانی (ایران) 3- روان حسن زاده (آذربایجان) و جمال باکایف (روسیه)
48 کیلو: 1- اولوگ دلار رشید اف (ازبکستان) 2- امیرعباس علیزاده (ایران) 3- چنگیز ساریگلار (روسیه) و هنری لطیف (ارمنستان)
51 کیلو: 1- یکشنبه مونارتو (آمریکا) 2- فدریکو باخمن (پورتوریکو) 3- مرلین عبدرایموف (قرقیزستان) و جینوسوکه اوکونگی (ژاپن) … 14- سام ارشد (ایران)
55 کیلو: 1- کورسانتبک ایزاکوف (قرقیزستان) 2- یوسف باخمن (پورتوریکو) 3- حسین حسین اف (آذربایجان) و فوران دیلارد (ایالات متحده آمریکا) … آرین مهرعلی زاده (ایران)
60 کیلو: 1- عمربک اصلان olu (قرقیزستان) 2- حسین اسماعیل اف (آذربایجان) 3- من تسوکی یوناشیرو (ژاپن) و پیاده روی آوانسیان (ارمنستان) … 8- اهورا خطیری (ایران)
65 کیلوگرم: 1- رستم جان کاخاروف (قرقیزستان) 2- رمضان عبدالقادیرف (روسیه) 3- من دارم میمیرم اسلو (ترکیه) و دلار دولت آکیمجان (قزاقستان) … 8- یاسین طیبی (ایران)
71 کیلوگرم: 1- ابوالفضل شمسی پور (ایران) 2- مانوئل واگن (آلمان) 3- کایری اینجاست (ژاپن) و فاتح آیدین (ترکیه)
80 کیلوگرم: 1- رضا افشار (ایران) 2- نیکولوز میسور (گرجستان) 3- داریو مادرشوهر (رومانی) و آرتور کاستیوک (اوکراین)
92 کیلوگرم: 1- کنستانتین پترایشویلی (گرجستان) 2- رودیون ساناکوف (روسیه) 3- امیررضا علیپور (ایران) و ایلیا دیاکومیهالیس (ایالات متحده آمریکا)
110 کیلوگرم: 1-میشل موکو (آمریکا) 2- آره کازمبک (قزاقستان) 3- ابوالفضل محمدنژاد (ایران) و محمد گانتمیروف (آذربایجان)

رده بندی تیمی: 1- آمریکا 152 امتیاز 2- ایران 132 امتیاز 3- قرقیزستان 104 امتیاز 4- گرجستان 77 امتیاز 5- آذربایجان 77 امتیاز 6- قزاقستان 65 امتیاز 7- ژاپن 57 امتیاز 8- پورتوریکو 50 امتیاز 9- ترکیه 50 امتیاز 10 – ارمنستان 49 امتیاز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.