افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

جواد نکونام: سکوت من به استقلال و هوادارانش خیانت می کند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 354770
جواد نکونام: سکوت من به استقلال و هوادارانش خیانت می کند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام بعدازظهر امروز شنبه پس از تمرین تیمی درباره اتفاقات و فعالیت های جانبی تیمش اظهار داشت: امسال سعی کردم سکوت کنم و با عملکرد و کارم توانستیم روی بازی ها تمرکز کنم اما سکوتم باعث شد من طرفداران بیشترین ضربه را می خورند. دیدم اگر نخواهم صحبت کنم به […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام بعدازظهر امروز شنبه پس از تمرین تیمی درباره اتفاقات و فعالیت های جانبی تیمش اظهار داشت: امسال سعی کردم سکوت کنم و با عملکرد و کارم توانستیم روی بازی ها تمرکز کنم اما سکوتم باعث شد من طرفداران بیشترین ضربه را می خورند. دیدم اگر نخواهم صحبت کنم به استقلال و هوادارانش خیانت کرده ام.

وی ادامه داد: چیزی که خیلی مهم است و هواداران باید بدانند این است که برای منافع استقلال با کسی تغییر نمی کنم. سال گذشته با کسانی روبرو شدم که می خواستند به استقلال آسیب بزنند. من هنوز عواقب آن موضع را می بینم. اما این مهم نیست و من در فوتبال کار درستی انجام می دهم.

جواد نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم تمرینات خود را با چهار بازیکن آغاز کرد. تیم ما هرگز کامل نبوده است. من می گویم 15 روز طول می کشد تا بازیکن خارجی را بگیریم. تا دو ساعت قبل از بازی بلانکو را نداشتیم. برو ببین الان چند بازیکن داریم. آنها هیچ بازیکنی نگرفتند.

وی ادامه داد: کاکوتا و اندوی که دیر به این تیم پیوستند برای رسیدن به شرایط بازی نیاز به چند هفته تمرین دارند. من به خاطر احترام به باشگاه سکوت کردم اما آنها خیلی از من سوء استفاده کردند. آنها دوست دارند هر کسی را به عنوان مربی بیاورند. اما بهتر است زنگ بزنیم و بگوییم: آقای نکونام خسته نباشید. خیلی وقت بود که آقای سامی را ندیده بودیم. البته امروز عکسش را دیدیم که بچه ها فکر می کردند فتوشاپی است اما گفتیم واقعی است.

نکونام با انتقاد از رفتار مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: او طوری رفتار می کند که انگار به من بدهکار است. فوتبال اصلا اینطور نیست. من با برد و باخت جلو و عقب نمی روم. من بسیاری از این نتایج را دیده ام. ایشان موبایلش را خاموش کرده و جواب نمی دهد. رهبر تیم نمی داند کجا هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ترکیب آسیایی این تیم گفت: به نظر می رسد ما این مشکل را داریم که این مسائل در بین آنها کم است.

نکونام در مورد احتمال تعویضش در استقلال گفت: من اصلا در مورد این مسائل صحبت نمی کنم و فقط درباره استقلال و هوادارانش صحبت می کنم.

ادامه…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.