افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

جواد منافی: پرسپولیس مستحق برد بود/ پنالتی پرسپولیس گرفته نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153563
جواد منافی: پرسپولیس مستحق برد بود/ پنالتی پرسپولیس گرفته نشد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی می کردند، پرسپولیس مستحق برد دربی بود. جواد منافی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس در دربی، اظهار کرد: با توجه به حساسیت بالای بازی کاملا مشخص بود که شاهد دربی خوبی نخواهیم بود. پرسپولیس اگر با تمرکز بیشتری بازی می کرد […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی می کردند، پرسپولیس مستحق برد دربی بود.

جواد منافی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس در دربی، اظهار کرد: با توجه به حساسیت بالای بازی کاملا مشخص بود که شاهد دربی خوبی نخواهیم بود. پرسپولیس اگر با تمرکز بیشتری بازی می کرد مستحق برد بود.

وی گفت: نیمه اول بازی در اختیار پرسپولیس بود اما در این نیمه شاهد بازی جذابی نبودیم. در نیمه اول پرسپولیس موقعیت های گلزنی زیادی نداشت اما در نیمه دوم با تعویض ها پرسپولیس بهتر شد و به گل رسید.

منافی با اشاره به سیستم VAR در این دیدار گفت: در این بازی از سیستم VAR برای کمک به شرایط فوتبال و داوری استفاده کردند، اما حساسیت بازی به حدی بود که با وجود اینکه پنالتی درست بود، اعلام کردند که اینطور نیست. یک پنالتی البته در این خصوص کارشناسان باید در مورد پنالتی بودن یا نبودن آن اظهار نظر کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس مستحق برد در این دیدار بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس نسبت به استقلال مالکیت توپ و موقعیت گلزنی بیشتری داشت، اگر با حساسیت کمتر و خونسردی بازی می کرد باید برنده می شد.

بازیکن پیشکسوت تیم ملی تصریح کرد: نیمه دوم بازی بهتر از نیمه اول بود و پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد. استقلالی ها از آنجایی که در بالای جدول قرار دارند با حساسیت کمتری بازی را دنبال کردند و سعی کردند در ضربات ایستگاهی با ضدحملات فراوان گلزنی کنند تا برتری خود را حفظ کنند. همچنین چون اولین دربی جواد نکونام بود، استرس زیادی داشت و دوست نداشت بازی را ببازد.

منافی افزود: اگر پرسپولیس در خط حمله بازیکن خوب و کارآمدی داشت بدون شک برنده بازی بود. نقطه ضعف پرسپولیس از ابتدای فصل در این پست بوده و به دلیل همین ضعف بازی های زیادی را باخته است.

منافی در پایان گفت: قبل از VAR هجمه های زیادی به داوری می شد و قطعا استفاده از این سیستم به نفع فوتبال و جامعه داوری خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)