افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

جوادی: 2 هفته دیگر ورزشگاه تختی آماده می شود/ پرسپولیس کمک کرد، استقلال قول کمک داد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 345783
جوادی: 2 هفته دیگر ورزشگاه تختی آماده می شود/ پرسپولیس کمک کرد، استقلال قول کمک داد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از آمادگی ورزشگاه تختی تهران تا دو هفته دیگر برای میزبانی مسابقات لیگ برتر خبر داد. علی جوادی در خصوص وضعیت فعلی تعهدات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران در برنامه «ورزش و مردم» گفت: اخیراً باشگاه پرسپولیس کمک حداقلی کرده است. البته در […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از آمادگی ورزشگاه تختی تهران تا دو هفته دیگر برای میزبانی مسابقات لیگ برتر خبر داد.

علی جوادی در خصوص وضعیت فعلی تعهدات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران در برنامه «ورزش و مردم» گفت: اخیراً باشگاه پرسپولیس کمک حداقلی کرده است. البته در مورد میزان کمکی که می خواستند مشکلاتی داشتند، اما ما گفتیم این هزینه را بپردازید تا بتوانیم مجموعه تخت ها را راه اندازی کنیم.

وی درباره کمک مالی سرخابی ها تصریح کرد: پرسپولیس وارد شده، استقلال هم قول ورود داده است!

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا تا زمان پرداخت این دو باشگاه، ورزشگاه تختی در چرخه مسابقات قرار می گیرد، گفت: خیر.

جوادی با اشاره به آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه دو باشگاه پول بدهند 95 درصد ورزشگاه را آماده کرده بودیم. یعنی آقای تاج از فدراسیون و آقای رفعتی از سازمان لیگ آمدند و گفتند کار اداره ورزش و جوانان با توجه به اینکه پولی نداشتند واقعا خوب است. در واقع استادیوم ساختیم، چون چیزی نداشتیم. ما سکوها، چمن، صدا، صفحه نمایش، نور و غیره را آماده می کنیم. هر کدام از آنها حدود 10 یا 12 سال بود که خوابیده بودند. همه را جایگزین کردیم. در همان زمان بین صندلی ها درخت انجیر روییده بود. این ورزشگاه نه دروازه داشت و نه زیرساخت!

وی در خصوص اینکه چه زمانی ورزشگاه تختی برای میزبانی آماده می شود، خاطرنشان کرد: فکر می کنم انشالله تا دو هفته دیگر ورزشگاه آماده شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: «بوروکراسی اداری» دلیل طولانی شدن روند بازسازی ورزشگاه تختی را توضیح می دهد.

جوادی در پاسخ به این سوال که چرا ورزشگاه شیرودی در مرکز شهر استفاده نمی شود، تصریح کرد: چند مکان ورزشی در تهران با مصوبه هیات وزیران دوازدهم از اماکن ورزشی این اداره کل جدا شد و به استقلال واگذار شد و باشگاه‌های پرسپولیس که تا زمان عرضه سهامشان در بورس افزایش می‌یابد، سرمایه‌شان افزایش می‌یابد. برای جبران، ورزشگاه شهید شیرودی به جای چند مکان ورزشی (مرغوبکار، شهید کاظمی و استادیوم امام رضا (ع) و…) متعلق به استقلال و پرسپولیس برای جبران خسارت در اختیار اداره کل ورزش و جوانان تهران قرار گرفت. و نباید نسبت به سرانه ورزش در تهران ظلم شود.

وی ادامه داد: آن اماکن ورزشی طبق مصوبه از تهران گرفته شد اما ورزشگاه شیرودی نیز با حکم دیگری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به منظور تضییع حق ورزش مردم تهران از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گرفته شد. سرانه از آقای دنیامالی از مسئولان ارشد وزارت ورزش تقاضا دارم این مجموعه را به تهران بسپارند که همه مشکلات ورزشی تهران حل شود. همچنین از سازمان برنامه و بودجه شهر تهران قول گرفتیم که در صورت انجام این واگذاری، صف نگهداری جداگانه ای برای آن در نظر بگیریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره محدودیت فضاهای ورزشی برای برگزاری مسابقات اظهار داشت: خدا شاهد است که در تهران سالن، استادیوم و مکان ورزشی برای برگزاری مسابقات نداریم، اما سایر استان ها در یک کشور قرار دارند. وضعیت خیلی بهتر وضعیتی که ما

جوادی در خصوص وضعیت فعلی ساخت ورزشگاه 100 هزار نفری ملی که قرار بود در دولت سیزدهم ساخته شود، تاکید کرد: واقعاً خبری ندارم. آقای طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به من گفت که آقای هاشمی (وزیر ورزش وقت) از من خواسته اند کمی کار روزانه را رها کنم و روی این کار تمرکز کنم، اما عملا این پروژه پیشرفت نکرده است.

وی درباره ورزشگاه آزادی و جانمایی صحیح آن گفت: اگر بخواهیم چنین پکیج ورزشی را در جاهای دیگر با همان مسیرهای دسترسی مانند جاده بسازیم، فکر می کنم پروژه ناتمام به پروژه های نیمه تمام ایران اضافه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.