افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

جوادی یگانه رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

  • کد خبر : 365360
جوادی یگانه رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

طبق اعلام اداره دولتی خبرگزاری تسنیممحمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری طی حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد. معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در این دستور با تأکید بر اسناد و قوانین […]

طبق اعلام اداره دولتی خبرگزاری تسنیممحمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری طی حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در این دستور با تأکید بر اسناد و قوانین برتر نظام، برقراری ارتباط نظام مند دولت و مردم در تمامی سطوح دستگاه های اجرایی، افزایش رضایتمندی اجتماعی در تحقق اهداف رئیس جمهور محترم، دستیابی به اجماع و مشارکت. مردم از رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری خواسته اند تا توانمندی های ارتباطی این مرکز را به سمت ارتقای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم هدایت کند.

محمدرضا جوادی یگانه متولد 1348 در تهران و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس است و در حال حاضر با رتبه علمی استاد تمام در گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران تدریس می کند.

از جمله مسئولیت های قبلی آقای محمدرضا جوادی یگانه، مدیر کل پژوهش و توسعه رادیو، ریاست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران.

از محمدرضا جوادی یگانه بیش از 62 مقاله مصوب و 4 عنوان کتاب به نام های «دین و رسانه»، «لوتیگری»، «گزارش وضعیت اجتماعی ایران» و «اصلاحات سه ساله و تغییرات برنامه ریزی شده» منتشر شده است.

اجرای سه مجموعه نظرسنجی ملی به نام «موج دوم بررسی سرمایه اجتماعی ملی» را بر عهده دارد.

وی در سال 1392 مسئولیت «بررسی موج سوم ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» در سال 1393 و «بررسی ملی وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهرهای ایران» در سال 1394 را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.