افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

جهان باید بایستد و جلوی این هیولای تشنه به خون را بگیرد. شورای امنیت باید برای توقف اسرائیل اقدام فوری انجام دهد

  • کد خبر : 378095
جهان باید بایستد و جلوی این هیولای تشنه به خون را بگیرد. شورای امنیت باید برای توقف اسرائیل اقدام فوری انجام دهد

به گزارش بازار، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر جمعه به وقت محلی پس از سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نزدیک به یک سال از آغاز عملیات نسل کشی رژیم اسرائیل می گذرد. . علیه ملت فلسطین بیش از 200000 نفر کشته، زخمی […]

به گزارش بازار، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر جمعه به وقت محلی پس از سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نزدیک به یک سال از آغاز عملیات نسل کشی رژیم اسرائیل می گذرد. . علیه ملت فلسطین بیش از 200000 نفر کشته، زخمی یا زیر آوار مدفون شده اند و کل نوار غزه به خاکستر تبدیل شده است.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل متحد هیچ اقدامی برای جلوگیری از این کشتار انجام نداده است. چرا چون آمریکا و برخی کشورهای غربی برای جان مردم منطقه ما یا صلح و ثبات در خاورمیانه ارزشی قائل نیستند.

عراقچی گفت: رژیم اسرائیل از حمایت آمریکا آنقدر جسور شده که اکنون به لبنان نیز حمله می کند. همین چند ساعت پیش در حالی که نتانیاهو جنایتکار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تهمت و دروغ پراکنی می کرد و کل منطقه را به خشونت بیشتر تهدید می کرد، ارتش رژیم با حمله بی سابقه ای به منطقه ای مسکونی در بیروت، هفت ساختمان را با خاک یکسان کرد.

وزیر امور خارجه ایران ادامه داد: در این حمله از چند بمب خمپاره 5 هزار پوندی که از آمریکا در منطقه پرجمعیت غیرنظامی بیروت دریافت کرده بودند استفاده کردند. واقعا شگفت انگیز! همانطور که در بیانیه امروز نتانیاهو دیدید، این رژیم به شدت در تلاش است تا کل منطقه را به آتش بکشد.

عراقچی افزود: امروز بسیاری از هیئت ها در جریان سخنرانی نتانیاهو جنایتکار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خارج شدند. اما من فکر می کنم که جهان باید بایستد و جلوی این هیولای تشنه به خون را بگیرد که هیچ شباهتی به هیتلر ندارد. غرب به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی که سال ها از رژیم اسرائیل حمایت و تقویت کرده اند، باید مسئولیت آن را بپذیرند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما شک نداریم که آمریکا در این جنایات شریک است. فقط به میزان حمایت نظامی و مالی آمریکا از رژیم اسرائیل نگاه کنید. در واقع مسلمانان در فلسطین و لبنان با سلاح های ساخت آمریکا قتل عام می شوند.

عراقچی تاکید کرد: شورای امنیت باید برای توقف رژیم اسرائیل اقدامات فوری انجام دهد و دادگاه کیفری بین المللی نیز حکم بازداشت نتانیاهو و نزدیکانش را صادر کند.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: اعتبار سازمان ملل در خطر است و ناتوانی آن در توقف تجاوزات و جنایات اسرائیل اقتدار این نهاد را به شدت تضعیف می کند.

عراقچی در پایان به خبرنگاران گفت: با مردم لبنان ابراز همدردی و همبستگی می کنیم. جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار لبنان و مقاومت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.