افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

جهانبخش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 350548
جهانبخش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فعلا تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد. در روزهای اخیر نام علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از گزینه های نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. آن هم در شرایطی که مدیر برنامه های جهانبخش پیشنهادات ترکیه و دینامو مسکو را نادیده می گیرد، اصرار دارد که علیرضا […]

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فعلا تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد.

در روزهای اخیر نام علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از گزینه های نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. آن هم در شرایطی که مدیر برنامه های جهانبخش پیشنهادات ترکیه و دینامو مسکو را نادیده می گیرد، اصرار دارد که علیرضا پیشنهادات زیادی از اروپا دارد و دو تیم از دو لیگ معتبر اروپایی برای جذب او با هم رقابت می کنند. بنابراین هنوز بعید است که حضور این ملی پوش در فوتبال ایران جدی گرفته شود. همچنین جهانبخش اخیرا در گفت و گو با یکی از رسانه های هلندی اعلام کرده که قصد دارد حداقل دو یا سه سال در فوتبال اروپا بازی کند. او در همان مصاحبه اظهار داشت که دوست دارد در یکی از لیگ های سری آ یا بوندسلیگا بازی کند.

به همه اینها باید اضافه کنیم که همزمان با قطع همکاری جهانبخش و باشگاه فاینورد هلند، باشگاه پرسپولیس با او وارد مذاکره شد و جهانبخش نیز به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که همچنان تمایلی برای حضور در این باشگاه ایرانی ندارد. . فوتبال و اینکه چه کسی قصد دارد در اروپا فوتبال بازی کند ادامه دارد. از این رو جهانبخش یک بار جواب نهایی خود را به باشگاه پرسپولیس برای انتقال به این باشگاه داد و طبیعی است که از لیست گزینه های باشگاه کنار گذاشته شود.

بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم کاپیتان تیم فوتبال ایران در روزهای آینده چه تیمی را برای ادامه فوتبال خود در اروپا ارائه خواهد کرد. با این حال این روزها خبرهای زیادی از احتمال حضور او در لیگ روسیه شنیده می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)