افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

جهاد دامپزشکی 35 میلیون خدمات رایگان به مناطق محروم ارائه می کند

  • کد خبر : 220549
جهاد دامپزشکی 35 میلیون خدمات رایگان به مناطق محروم ارائه می کند

به گزارش بازار، امین اسدی، هماهنگ کننده کلیه امور مرتبط با جهاد دامپزشکی این سازمان گفت: جهاد دامپزشکی به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور با استفاده از ظرفیت سایر سازمان های دولتی و غیردولتی در حوزه دامپزشکی به ارائه کار و خدمات جهادی می پردازد. حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری های دامی و […]

به گزارش بازار، امین اسدی، هماهنگ کننده کلیه امور مرتبط با جهاد دامپزشکی این سازمان گفت: جهاد دامپزشکی به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور با استفاده از ظرفیت سایر سازمان های دولتی و غیردولتی در حوزه دامپزشکی به ارائه کار و خدمات جهادی می پردازد. حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری های دامی و آموزش و ترویج آن ادامه دارد.

اسدی افزود: جهاد دامپزشکی از خرداد ماه 1401 با سه ماموریت اصلی خدمات رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، پیشگیری از بیماری های دامی، مدیریت بیماری و آموزش و ترویج مسائل مربوط به دامپروری در قالب اهداف اصلی و تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است. این سازمان

وی ادامه داد: در این رزمایش ها از توان سایر سازمان های دولتی و غیردولتی، سپاه، بسیج و گروه های جهادی برای تسریع در ارائه خدمات در مناطق صعب العبور استفاده می شود.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: کنترل بیماری های دام و طیور یکی از وظایف سازمان دامپزشکی است و در این راستا می توان از استعدادها و توانمندی های گروه های جهادی در روستاها به نحو مطلوب استفاده کرد. اجرای سیاست های این سازمان برای ارائه خدمات و محرومیت زدایی.

وی پس از بیان اینکه یکی از مهم ترین اقدامات سازمان دامپزشکی کشور انجام رزمایش ها بر اساس برنامه جهاد دامپزشکی است، تصریح کرد: مهمترین خدمات در این رزمایش ها به مناطق محروم و صعب العبور عشایری ارائه می شود. و این خدمات رایگان شامل واکسیناسیون، سمپاشی دام، آموزش و ترویج، تشخیص و درمان دامهای عشایری است که در سالهای اخیر امکان پذیر نبود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.