افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

جهاد تبیین اولویت راهبردی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 81719
جهاد تبیین اولویت راهبردی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سردار یدالله جوانی روز سه شنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان با بیان اینکه امروز تاکید رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین و امید آفرینی است، گفت: در برابر جنگ ترکیبی، جهاد تبیین یک اولویت راهبردی دارد و باید مختصات این میدان و نبرد را بدانیم، کلمه قرارگاه به اعتبار همین جنگ است ولی این […]

سردار یدالله جوانی روز سه شنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان با بیان اینکه امروز تاکید رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین و امید آفرینی است، گفت: در برابر جنگ ترکیبی، جهاد تبیین یک اولویت راهبردی دارد و باید مختصات این میدان و نبرد را بدانیم، کلمه قرارگاه به اعتبار همین جنگ است ولی این جنگ از نوع نرم است‌.

وی با بیان اینکه دشمن بر ایجاد یاس و بد بینی در جامعه تمرکز کرده است، افزود: در جنگ شناختی دشمن دنبال تصرف قلب‌ها و مغزها است و در این جنگ دشمن در پی ایجاد جابجایی و تبدیل محبت به تنفر و دوستی به دشمنی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آگاهی از جنگ شناختی تأکید کرد و گفت: اساس کار در جنگ شناختی تصویرسازی و اقناع‌سازی است و ما باید در این جنگ موقعیت‌شناس باشیم و فریب تصویرسازی‌های آن‌ها را نخوریم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی است، ابراز کرد: دشمن با سرمایه‌گذاری فراوان و با تمرکز جنگ شناختی در حال انجام این جنگ است و همه ظرفیت‌ها باید در این جهاد به کار گرفته شود.

سردار جوانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب عبارت‌های تکان دهنده‌ای مثل ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی را سال‌ها پیش مطرح کردند و نتیجه غفلت از این‌ها نتایج امروز را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن منابع طبیعی ما را هدف قرار نمی‌داد بلکه راهبرد شناختی مهم‌ترین مشخصه این جنگ ترکیبی بود، لذا دشمن با ابزار فضای رسانه‌ای و بهره‌مندی از فضای مجازی به مبارزه با نظام اسلامی پرداخت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات کشور محصول سیاست‌گذاری کلان نظام نیست، بلکه محصول توجه نکردن به سیاست‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: ما مجموعه‌ای از موفقیت‌ها را داشتیم و در یک جهاتی هم موفقیت‌ها چشم گیر نبود و در مواردی هم مشکلاتی وجود دارد که برای مردم و نظام آزار دهنده است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه شبکه‌سازی و گفت‌وگو یک ابزار مهم و تاثیرگذار به‌شمار می‌رود، عنوان کرد: از طریق جلسات متعدد با اقشار مختلف باید اطلس تبیینی تهیه شود و در این خصوص نیازمند حمایت و پشتیبانی هستیم تا در تقابل بین حق و باطل به گسترش حق کمک کنیم.

وی دلیل هجمه به دولت را قرار گرفتن در مسیر درست دانست و افزود: داشتن بصیرت برای تحقق جهاد تبیین ضروری است و دولت بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز را قربانی فردا نمی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=81719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.