افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

جنگ گلها در آزادی؛ پرسپولیس و چادرملو در کنار هم

  • کد خبر : 382929
جنگ گلها در آزادی؛ پرسپولیس و چادرملو در کنار هم

کد خبر: ۴۷۸۴۷۳ // 11 به اضافه 1403 // ۱۲:۰۱:۲۶ هفته هفتم لیگ برتر ایران شاهد تقابل دو تیم هجومی خواهد بود. پرسپولیس که تا به اینجای فصل در تمامی بازی های خود موفق به گلزنی شده است، این بار در آزادی میزبان چادرملو است که در تمامی بازی های خود نیز گلزنی کرده است. […]

کد خبر:
۴۷۸۴۷۳

//

11 به اضافه 1403
//

۱۲:۰۱:۲۶


هفته هفتم لیگ برتر ایران شاهد تقابل دو تیم هجومی خواهد بود. پرسپولیس که تا به اینجای فصل در تمامی بازی های خود موفق به گلزنی شده است، این بار در آزادی میزبان چادرملو است که در تمامی بازی های خود نیز گلزنی کرده است.




به گزارش فرتاک نیوز،

هفته هفتم لیگ اصلی فوتبال ایرانشاهد تقابل دو تیم هجومی خواهد بود. پرسپولیس که تاکنون در تمامی بازی های فصل موفق به گلزنی شده و این بار در آزادی میزبان موفق به گلزنی شده است پر از چادر شاید آنها هم در همه بازی هایشان گل زده باشند.

این دیدار با توجه به سبک تهاجمی دو تیم و تعداد گل های زده زیاد به یکی از جذاب ترین های هفته تبدیل شده است. پرسپولیس که موفق به گلزنی مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا نشد، به دنبال جبران این ناکامی و حفظ روند گلزنی خود در لیگ برتر خواهد بود. از طرفی چادرملو که با صعود غافلگیرکننده ای به لیگ برتر می رسد، توانسته با بازی های تهاجمی خود همه را غافلگیر کند و به دنبال کسب نتیجه خوب مقابل پرسپولیس است.

جدال گاریدو و اخباری، دو مربی که تیم هایشان به بازی تهاجمی معروف هستند، به جذابیت این دیدار کمک کرده است. فوتبالدوستان ایرانی می توانند انتظار یک دیدار دیدنی با گل های فراوان را داشته باشند.

فروشگاهی پر از اردک


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.


آیا این خبر برای شما مفید بود؟



کد خبر:
۴۷۸۴۷۳

//

11 به اضافه 1403
//

۱۲:۰۱:۲۶


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.