افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

جنگ زمینی در غزه نزدیک است

  • کد خبر : 112550
جنگ زمینی در غزه نزدیک است

خالد مشعل، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که در خارج از فلسطین، جنگ زمینی در نوار غزه در حال وقوع است. وی افزود: واشنگتن امروز با برنامه ریزی، مدیریت مشترک و مشارکت کیفی برای انجام جنگ زمینی در این نبرد شرکت می کند، زیرا اسرائیل (رژیم) شکست دیگری مانند 7 اکتبر را تحمل […]

خالد مشعل، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که در خارج از فلسطین، جنگ زمینی در نوار غزه در حال وقوع است.

وی افزود: واشنگتن امروز با برنامه ریزی، مدیریت مشترک و مشارکت کیفی برای انجام جنگ زمینی در این نبرد شرکت می کند، زیرا اسرائیل (رژیم) شکست دیگری مانند 7 اکتبر را تحمل نمی کند.

رئیس حماس خارج از فلسطین با اشاره به اینکه واشنگتن سه راه را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: اولین راه ورود زمینی نیست و اسرائیل (رژیم) زمان زیادی برای حمله هوایی به غزه داده است. زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته است که ما مدل موصل را می خواهیم نه فلوجه عراق، زیرا هزینه کمتری دارد.

حماس به روس ها پناه برد

مشعل اضافه کرد: اما راه دوم این است که واشنگتن با کارشناسان خود وارد شود و نیروهای زبده دلتا را برای آزادی گروگان ها و ژنرال ها بفرستد و از مهمات مدرن و گاز اعصاب برای فلج کردن رزمندگان مقاومت در تونل ها استفاده کند.

وی افزود: همچنین مسیر سوم نیز پس از تکمیل مسیر اول و دوم خواهد بود و این یک طرح تاکتیکی است که نیروهای اسرائیلی از سمت شمال از دریا چه به صورت کمربندی و چه در همه جهات وارد غزه شوند از سمت شرق خان یونس برای اندازه گیری این موضوع در دو روز تلاش شد تا نفوذ کند.

به گفته مشعل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون پیروزی نمی تواند جنگ را متوقف کند و بحران داخلی به وجود خواهد آمد؛ زیرا با فساد مواجه است و علیرغم بسیج همه نیروها به هیچ پیروزی نرسیده است.

رئیس حماس خارج از فلسطین در پایان گفت: در حال حاضر مذاکرات برای آزادی تعداد بیشتری از اسرا ادامه دارد.

بهروز شنبه 15 اکتبر برابر با 16 مهر 2023، نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله به مثل، عملیات غافلگیرانه ای به نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو و رژیم اسرائیل آغاز کردند. و جبران شکست آنها و توقف عملیات مقاومت، همه گذرگاهها. نوار غزه را بسته است و این منطقه را بمباران می کند.

حمایت غرب از اسرائیل تحت عنوان دفاع از خود عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی برای ادامه کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.