افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

جنگ تحمیلی نبردی جهانی با جمهوری اسلامی بود/نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهانی قابل توجه است

  • کد خبر : 370254
جنگ تحمیلی نبردی جهانی با جمهوری اسلامی بود/نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهانی قابل توجه است

به گزارش ایرنا سرتیپ امیر یوسف قربانی وی روز شنبه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح در اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دنیا شاهد نسل کشی در فلسطین است و کشورهای غربی در مقابل این جنایات سکوت کرده اند. وی اعلام کرد: امروز استکبار جهانی توسط گروه های مقاومت شکسته شده است و […]

به گزارش ایرنا سرتیپ امیر یوسف قربانی وی روز شنبه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح در اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دنیا شاهد نسل کشی در فلسطین است و کشورهای غربی در مقابل این جنایات سکوت کرده اند.

وی اعلام کرد: امروز استکبار جهانی توسط گروه های مقاومت شکسته شده است و این رزمندگان مقاومت رشادت و روحیه رزمندگی دفاع مقدس را آموختند.

امیر سرتیپ قربانی گفت: بدون شک در این عصر نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهانی ویژه و قابل توجه است و این یک کابوس ناتمام برای دشمنان است.

وی گفت: اکنون پرده بکارت پنهان رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی شکسته شده است و باید این عملیات بزرگ و عملیات وعده حق را در جهان با جهاد ارائه و منعکس کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر معظم انقلاب چندین دهه است که همیشه چراغ راه ما بوده اند و برای ادامه این راه باید حکمرانی را از اصول اساسی نظام بدانیم. سیستم

امیر سرتیپ قربانی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی نماد واقعی یک جنگ اسلامی بود و بدون شک مهندسی پیروزی ما بر عهده خداوند متعال بود.

وی افزود: جوانان نسل جدید باید بدانند که ما جنگ را شروع نکردیم بلکه به ما تحمیل شد؛ ارتش صدام بارها از مرزهای جنوب غربی عبور کرد اما ما همچنان به اصول اخلاقی احترام گذاشتیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در دوران دفاع مقدس به هیچ شهر بی گناه حمله نکردیم در حالی که رژیم بعث برعکس عمل کرد و بسیاری از شهرهای بی دفاع و مردم مظلوم ما را هدف قرار داد.

اطلاع رسانی کند آیرینهمزمان با آغاز اولین روز از هفته دفاع مقدس در سراسر کشور، یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز شنبه با برگزاری رژه حماسی اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

در 31 شهریور 1359 ارتش متجاوز بعث عراق در آن سوی مرزها به میهن اسلامی حمله کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.