افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

جنسیس 3 میلیارد دلار به طلبکاران خود پرداخت خواهد کرد. فشار نزولی جدید برای بازار کریپتو؟

  • کد خبر : 267735
جنسیس 3 میلیارد دلار به طلبکاران خود پرداخت خواهد کرد.  فشار نزولی جدید برای بازار کریپتو؟

طبق حکم دادگاه ورشکستگی، پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال جنسیس (جنسیس) موظف است حدود 3 میلیارد دلار از بدهی های خود را به صورت نقد و ارز دیجیتال به طلبکاران خود بپردازد. در این میان، گروه ارز دیجیتال (DCG)، صاحب جنسیس، قرار نیست از این ورشکستگی سودی دریافت کند. در این سرزمین همه برنده اند! […]

طبق حکم دادگاه ورشکستگی، پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال جنسیس (جنسیس) موظف است حدود 3 میلیارد دلار از بدهی های خود را به صورت نقد و ارز دیجیتال به طلبکاران خود بپردازد. در این میان، گروه ارز دیجیتال (DCG)، صاحب جنسیس، قرار نیست از این ورشکستگی سودی دریافت کند.

در این سرزمین همه برنده اند!

به گزارش Blockchain Homeland، قاضی دادگاه ورشکستگی شان لین دیروز طرح بازپرداخت فصل 11 جنسیس را تایید کرد. براساس این حکم، جنسیس اکنون می تواند دارایی های مشتریان خود را که در نوامبر 2022 مسدود شده بودند، بازگرداند.

پیش از این، گروه ارز دیجیتال در یک درخواست از دادگاه خواسته بود که جنسیس در ژانویه 2023، زمانی که به طور رسمی اعلام ورشکستگی کرد، به مشتریان و طلبکاران خود بیش از ارزش دارایی های دیجیتال پرداخت نکند. قیمت بیت کوین از آن زمان به طور قابل توجهی افزایش یافته است و از حدود 24000 دلار به بیش از 67700 دلار رسیده است.

با این حال، قاضی ضمن رد درخواست گروه ارز دیجیتال، خاطرنشان کرد که این شرکت حق قانونی برای مخالفت با طرح بازپرداخت ورشکستگی فصل 11 جنسیس ندارد. بنابراین، اکنون جنسیس باید زیان مشتریان و طلبکاران خود را به قیمت روز بپردازد.

قاضی پرونده همچنین دستور داد تا بدهی مربوط به گروه ارز دیجیتال به عنوان یکی از سهامداران جنسیس پس از بازپرداخت بدهی سایر مشتریان پرداخت شود. به این معنی که بازپرداخت بدهی مشتریان و طلبکاران بر پرداخت بدهی شرکت DCG اولویت خواهد داشت.

به گفته قاضی، با توجه به حجم زیاد بدهی طلبکاران و مشتریان، سود سهام جنسیس در اختیار گروه ارز دیجیتال عملا ناچیز است. بنابراین، بازپرداخت بدهی DCG در اولویت نخواهد بود و جنسیس ابتدا باید سایر بدهی های خود از جمله 32 میلیارد دلار بدهی به تنظیم کننده های مالی فدرال و ایالتی را اولویت بندی کند.

جنسیس پلتفرم یکی از شرکت‌های وام دهنده ارز دیجیتال بود که تحت تاثیر بازار نزولی سال ۲۰۲۲ قرار گرفت و در ژانویه ۲۰۲۳ به دنبال بحران نقدینگی در نوامبر همان سال اعلام ورشکستگی کرد. طبق گزارشات، جنسیس بیش از 3.5 میلیارد دلار فقط به 50 طلبکار برتر خود، از جمله Gemina Exchange، بدهکار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-18 18:46:47

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.