افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

جنده لات شهرری در درگیری خیابانی کشته شد / با اسلحه گرم

  • کد خبر : 405178
جنده لات شهرری در درگیری خیابانی کشته شد / با اسلحه گرم

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پرسنل امنیتی یکی از بیمارستان های جنوب تهران از طریق اورژانس از مرگ مرد جوانی در بالین اورژانس خبر دادند. تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110. وی افزود: در پی اعلام این خبر، تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پرسنل امنیتی یکی از بیمارستان های جنوب تهران از طریق اورژانس از مرگ مرد جوانی در بالین اورژانس خبر دادند. تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110.

وی افزود: در پی اعلام این خبر، تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سردخانه مرکز درمانی مذکور مراجعه و با جسد مردی 47 ساله به نام نریمان مواجه شدند. که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. قتل با رسیدن، بررسی های اولیه نشان می داد مقتول در جریان نزاع گروهی در یکی از باغ های زمان آباد شهرستان ری قربانی جنایت شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: به این ترتیب کارآگاهان پا به باغ مورد نظر واقع در زمان آباد گذاشتند و با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که این درگیری بین 2 گروه شرور برای اثبات برتری خود بر یکدیگر رخ داده است. . و شاهدی این داستان را می داند.

وی افزود: طولی نکشید که شاهد جنایت هدف تحقیقات قرار گرفت و ماجرا را اینگونه توضیح داد: نریمان به همراه دوستانش به همراه وینچستر با شرور جوانی به نام رستم مسابقه می دادند. و ساعتی پیش یک قمه به باغ مقتول رسید و همه حاضران را کشتند، اما ناگهان صدای تیراندازی شنیده شد. بعدا متوجه شدیم که نریمان به ضرب گلوله کشته شده و عاملان قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: کارآگاهان در اولین اقدام با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند رستم اغلب به قهوه خانه ای در شهر ری مراجعه می کند و احتمالا پس از ارتکاب جنایت به آنجا رفته است.

وی افزود: در مرحله بعدی تیم پلیسی در اطراف سفره خانه مستقر شدند و پس از گذشت چند روز از جنایت، رستم را در همان منطقه شناسایی و پس از تعقیب و گریز و مراقبت های ظریف در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به مشارکت در درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: شب حادثه به خانه دوستم هاشم در روستای کوره فرنگی رفتم سپس با 4 نفر به نریمان باغ رفتیم. . با سلاح های تیغه ای و وینچستر برای نشان دادن قدرتمان. در آنجا کیانوش پس از کشتن مقتول سه گلوله شلیک کرد که منجر به قتل هولناک مقتول شد.

سردار گودرزی گفت: تیم جنایی با کشف این سرنخ مهم به کیانوش روستای کوره فرنگی رفته و وی را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ابتدا منکر جرم خود شد اما پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود به ارتکاب جنایت هولناک اعتراف کرد و ماجرا را اینگونه توضیح داد: روز حادثه، رستم به خانه ام آمد و از او کمک خواستم تا نریمان را بزنم، اسلحه وینچسترم را هم برداشتم و با ماشین پژو 206 رفتیم جلوی باغ، ابتدا یک گلوله هوایی و سپس یک گلوله دیگر به سمت باغ شلیک کردم. دروازه پس از آن رستم با لگد دروازه باغ را باز کرد. نریمان پشت در پنهان شده بود و با شمشیر به سرم زد که باعث شد روی زمین بیفتم، سپس با من درگیر شد، سعی کرد اسلحه را از من بگیرد اما دستم روی ماشه محکم بود و به او شلیک کردم. در قفسه سینه، بلافاصله از محل فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی این اعترافات تکان دهنده، کارآگاهان مأمور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی افزود: متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.