افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

جنجال همستر کوچولوی خوش لباس

  • کد خبر : 287151
جنجال همستر کوچولوی خوش لباس

به گزارش بازار، اگر این روزها پیام افرادی را که سال ها پیش به یاد داشتید در تلگرام خود مشاهده کردید، تعجب نکنید. موفقیت بازی مشابهی که چند ماه پیش توسط تلگرام با نام NatCoin راه اندازی شد، دریچه جدیدی را برای طرفداران ارزهای دیجیتال باز کرد. در ابتدا هیچ کس فکر نمی کرد که […]

به گزارش بازار، اگر این روزها پیام افرادی را که سال ها پیش به یاد داشتید در تلگرام خود مشاهده کردید، تعجب نکنید.

موفقیت بازی مشابهی که چند ماه پیش توسط تلگرام با نام NatCoin راه اندازی شد، دریچه جدیدی را برای طرفداران ارزهای دیجیتال باز کرد.

در ابتدا هیچ کس فکر نمی کرد که می توانید با یک ربات تلگرام که از شما دعوت می کند همیشه آن را لمس کنید، درآمد کسب کنید. بازی Hamster Combat که بر روی پلتفرم تلگرام راه اندازی شده است، به کاربران این امکان را می دهد که تنها با لمس صفحه نمایش دستگاه خود، سکه های مجازی کسب کنند.

علاقه مندان به بازی همستر بر این باورند که در صورت عرضه این پروژه در صرافی ها، قیمت سکه همستر با نرخ ارزی که سازندگان آن مناسب می دانند ثابت می شود و در این صورت امکان فروش سکه وجود خواهد داشت. و آنها را تبدیل کنید. در پول واقعی

از آنجایی که این یک بار برای NatCoin اتفاق افتاد، دوستان ارز دیجیتال این بار با اطمینان و سرعت بیشتری به صفحه نمایش تلفن همراه خود ضربه می زنند.

سازندگان این بازی بر اساس برخی اخبار به اشتراک گذاشته شده از طریق کانال های تلگرامی، اعلام کرده اند که در پایان ماه جاری، توکن این پروژه بر روی پلتفرم بلاک چین TON ساخته خواهد شد.

یک همستر چگونه کار می کند؟
برای شروع بازی Hamster Combat و جمع آوری سکه های مجازی ابتدا باید ربات تلگرام پروژه را اجرا کنید. برای این کار به یک اکانت تلگرام و لینک ربات نیاز دارید.

از اینجا به بعد برای جمع آوری میلیون ها سکه به سه عامل مهم نیاز دارید، اولین عامل زمان زیاد و گزینه دوم روابط زیاد دوستان و خانواده و در نهایت توصیه دیگران است.

یعنی باید در طول روز زمان کافی برای بازدید از همستر بی مصرفی که حداقل هر 3 ساعت یکبار منتظر شماست را داشته باشید و همچنین باید آنقدر دوست و آشنا داشته باشید که بتوانید لینک ربات را برای آنها ارسال کنید تا سکه های بیشتری دریافت کنید. و در نهایت برای افزایش بهره وری همستر خود باید بسیار پرحرف و کمی پرخطر باشید تا به آنها گوش دهید و از توصیه های افراد با تجربه تر استفاده کنید.

واقعیت این است که در بین این دوستان ایرانی که به همسترکامبت روی آورده اند، افراد زیادی میلیون ها سکه دارند و هر ساعت به تعداد سکه ها اضافه می شود.

رویای کسب درآمد بدون مشکل همیشه جذاب بوده و تلگرام با ارائه HamsterCombat و 3 گزینه مشابه دیگر که عملکرد مشابهی دارند از این رویا پشتیبانی می کند. نگران نباش کار نمیکنه

با همه اینها این جمله را که پنیر مجانی در تله موش است فراموش نکنید و آن را در ذهن خود نگه دارید.

در حال حاضر، کاربرانی که چند روز را سپری کرده اند، میلیون ها سکه در جیب خود دارند و احتمالاً اگر توکن HamsterCombat در لیست باشد، یک شبه میلیاردر نخواهید شد.

حتی احتمال به دست آوردن پول قابل توجهی هم زیاد نیست. هیچ‌کس نمی‌داند که آینده NatCoin که در بازار ارزهای دیجیتال خوش شانسی به ارمغان آورده است، چیست و ممکن است همستر هرگز اینقدر خوش شانس نباشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.