افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

جنجال فیلم در آغوش درخت که به ترند مجازی تبدیل شد + عکس و فیلم تغییر چهره بازیگران و بازیگران جذاب!

  • کد خبر : 330690
جنجال فیلم در آغوش درخت که به ترند مجازی تبدیل شد + عکس و فیلم تغییر چهره بازیگران و بازیگران جذاب!

بابک خواجه پاشا با فیلم در آغوش درخت او یکی از جوانانی است که از آذربایجان غربی وارد عرصه سینما شده است. او مانند برادران اوراک محصول سینمای جوان شهرش است و فعالیت هایش در عرصه سینما باعث شد تا اولین فیلمش را بعد از مدت ها بسازد. خلاصه داستان فیلم در آغوش درخت در […]

بابک خواجه پاشا با فیلم در آغوش درخت او یکی از جوانانی است که از آذربایجان غربی وارد عرصه سینما شده است. او مانند برادران اوراک محصول سینمای جوان شهرش است و فعالیت هایش در عرصه سینما باعث شد تا اولین فیلمش را بعد از مدت ها بسازد.

خلاصه داستان فیلم در آغوش درخت

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید، دوازده سال پس از ازدواجشان، دنیای زیبای فرزندانشان را ویران می کند، کودکانی که چیزی جز سادگی و خوبی در زندگی نمی شناسند.

«در آغوش درخت» در شهر ارومیه با نمایش عکس‌هایی خارج از تهران و خلق داستانی شاعرانه، آخرین تلاش‌های خانواده‌ای در آستانه فروپاشی را توصیف می‌کند.

فیلم در آغوش درخت

بازیگران و عوامل فیلم در آغوش درخت

مارال بنیادم، جواد قامتی، روح الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغس دارم» را تشکیل می دهند.

درباره کارگردان فیلم اول.

بابک لطفی خواجه پاشا متولد 1360 است.وی در فیلم های خورشید، قصرشیرین، تو میمانی و سریال های سنه خطیر، تورشا شیرین، عاشورا و … به عنوان بازیگر حضور داشته است. سریال های «بهانه ای بری بودند»، «ترشا شیرین» و کارگردانی «سنه خطیر» به تهیه کنندگی شبکه استانی آذربایجان غربی ساخته شد. او همچنین دستیار کارگردان فیلم «محمد» به کارگردانی مجید مجیدی بود.

این فیلم حاصل همکاری سازمان سینما سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

فیلم در آغوش درخت

گفتگوی گروه فیلمبرداری در جشنواره فیلم فجر 1401

سجاد نصراللهی تهیه کننده در آغوش درخت:

اوایل امسال برنامه ریزی و نوشتن را شروع کردیم و از تیرماه فیلمبرداری فیلم را شروع کردیم.

قرار بود مارال بنی آدم یکی از بازیگران اصلی فیلم در این جلسه حضور داشته باشد اما در تهران نبودند و وقتی شروع کردند در برف گیر کردند و بعید می دانم به جلسه برسند. برنامه

دغدغه ما در تولید این بود که بازی کودکانه باشد و آنچه در ذهنمان بود اتفاق بیفتد. خوشبختانه همه عوامل کمک کردند و توانستیم بر این نگرانی غلبه کنیم.

فیلم در آغوش درخت

بابک لطفی خواجه پاشا کارگردان:

در مورد موضوع فیلم باید بگویم خانواده موضوعی است که همیشه دغدغه من بوده است. جامعه و سیاست را می توان از خانواده ساخت. باید کار کنیم و فیلمی با موضوع طلاق بسازیم که در کشور ما رشد چشمگیری دارد.

یک دهه است که به سمت سینمای خاکستری می رویم که شبیه سینمای اروپای شرقی است، حتی نود درصد فیلم ها خاکستری است در حالی که سینمای ما سینمای رنگ و زیبایی است. ما این سینما را فراموش کردیم. فیلم خانه دوست کجاست؟ کار بسیار ارزشمندی است اما در سینما آن را نمی بینیم. امیدوارم دوباره به این نوع سینما برگردیم.

موسیقی متن فیلم انتخاب شد و امیدوارم بتوانیم موسیقی خودمان را در نسخه عمومی اضافه کنیم.

آذربایجان، کردستان، لرستان و… آنها بهشت ​​هستند. نمی دانم چرا مردم کشورهای دیگر فکر می کنند که ایران یک کویر کامل است. ما باید از اقلیم های مختلف تلاش کنیم کشورمان را از طریق سینما نشان دهیم.

رضا میرکریمی از سینما جدایی ناپذیر است. آنقدر روی سینمای ایران تاثیر دارند که همه سینما مدیون آنهاست. افتخار است حتی اگر فیلم من شبیه سینمای شما باشد.

روح الله زمانی | بازیگر:

در مدتی که وارد عرصه بازیگری شدم تمام تلاشم را کردم. حفظ جایگاه مهم است و سعی کردم جایگاهی را که به دست آوردم حفظ کنم.

قبل از بازی در فیلم «ال سول» مجبور بودم کار کنم و فرصتی برای مطالعه نداشتم. بعد از بازی در آن فیلم دوباره شروع به تحصیل کردم و حتی در کلاس های بازیگری هم شرکت کردم.

فیلم در آغوش درخت

محمد فکوری سرپرست عکاسی:

امیدوارم فیلم از نظر فیلمبرداری خوب روایت شود و تاثیر خاص خود را داشته باشد. من و کارگردان سال ها با هم دوست بودیم و حدود 16 سال در زمینه فیلم کوتاه با هم کار کردیم.

من با بابک خواجه پاشا در مورد ایده و طرح بودم و جزئیات را می دانستم. پروژه هایی بوده که بعد از پیش تولید به آنها اضافه شده ام و می توانم بگویم در این فیلم حتی برای انتخاب لوکیشن ها هم به توافق رسیدیم.

«در آغوش درخت» ستایش اهل بیت است; آنچه همه در دنیا دارند تا زمانی که بسیار مهم باشد از آن محروم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.