افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

جنجال فوتبال عربستان بر سر ورزشگاه پرسپولیس و الاهلی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 354542
جنجال فوتبال عربستان بر سر ورزشگاه پرسپولیس و الاهلی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال الاهلی در شرایطی میزبان پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود که تخصیص ورزشگاه میزبان این دیدار هنوز مشخص نیست و به جنجالی در فوتبال عربستان تبدیل شده است. تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا در تاریخ 5 شهریور به مصاف هم می روند […]

تیم فوتبال الاهلی در شرایطی میزبان پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود که تخصیص ورزشگاه میزبان این دیدار هنوز مشخص نیست و به جنجالی در فوتبال عربستان تبدیل شده است.

تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا در تاریخ 5 شهریور به مصاف هم می روند و هنوز نقش ورزشگاه میزبان در این دیدار مشخص نیست.

این دیدار که به میزبانی الاهلی برگزار می شود، ابتدا قرار بود در ورزشگاه 60 هزار نفری «ملک عبدالله» برگزار شود، اما ناهماهنگی ورزشگاه میزبان این دیدار را نامشخص کرد.

الاتحاد قرار است 26 سپتامبر در لیگ عربستان میزبان الوحده باشد و فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده است که الاتحاد در ورزشگاه ملک عبدالله 23 هزار نفری میزبانی خواهد کرد.

این امر با اعتراض و مخالفت تیم الاهلی مواجه شده و مدعی هستند این تیم باید در ملک عبدالله از پرسپولیس میزبانی کند.

ورزشگاه عبدالله فیصل عربستان با 23000 صندلی

روز شنبه یکی از اعضای حقوقی الاهلی اعلام کرد که این تیم درخواست خود را برای میزبانی لیگ برتر آسیا قبل از درخواست الاتحاد به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است و فدراسیون فوتبال نباید مجوز برگزاری جشن بازی بین الاهلی را صادر کند. اهلی. اتحاد و الوحده.

باشگاه الاهلی اعلام کرده است که 4 ماه پیش زمانی که این تیم مجوز حرفه ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد، ورزشگاه ملک عبدالله را به عنوان محل برگزاری انتخاب کرد و از آن زمان این ورزشگاه به عنوان محل پیش فرض تمامی نخبگان مورد استفاده قرار گرفت. لیگ. بازی ها رزرو کرده است

سرپرست حقوقی این باشگاه تصریح کرد: برای دریافت مجوز حرفه ای، تیم باید ورزشگاه اختصاصی داشته باشد یا ورزشگاهی را از مالک ورزشگاه اجاره کند و از آنجایی که الاهلی مجوز حرفه ای دریافت کرده است، طبیعتا ورزشگاه نیز از قبل است. اجاره شده

بنابراین، لیگ فدراسیون (عربستان سعودی) باید تاریخ بازی بین الاتحاد و الوحده را به گونه ای تغییر دهد که شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا را برآورده کند و اطمینان حاصل کند که الاهلی می تواند از ورزشگاه میزبان بازی کند. پرسپولیس گفت. باشد.

ولید سعید، روزنامه نگار آگاه عربستانی در این خصوص گفت که وضعیت میزبانی الاهلی هنوز مشخص نیست اما این باشگاه قبلا درخواست میزبانی را داده است.


ورزشگاه ملک عبدالله عربستان سعودی با ظرفیت 60000 نفر

در همین حال، عبدالرحمن الحمیدی، روزنامه نگار ورزشی تایید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتقال بازی از ورزشگاه 60 هزار نفری ملک عبدالله به ورزشگاه 23 هزار نفری عبدالله فیصل موافقت می کند.

اما این شرایط زمانی پیچیده شد که مدیران الاتحاد از آغاز بلیت فروشی دیدار مقابل الوحده خبر دادند و اعلام کردند که 20 هزار بلیت برای این بازی فروخته شده و اعلام کردند که این بازی در ساعت مقرر در کینگ برگزار می شود. ورزشگاه عبدالله

به نظر می رسد در این مورد ناهماهنگی اصلی از سوی فدراسیون فوتبال عربستان و در شرایطی رخ داده است که آنها از میزبانی الاهلی در لیگ نخبگان آسیا مطلع بودند و این تیم قبلاً طبق مصوبه این ورزشگاه را رزرو کرده بود. اسنادی که منتشر کرده است. فدراسیون با سهل انگاری مجوز میزبانی را به اتحاد داده است.

هر دو بازی هم برای الاهلی و هم برای اتحاد بسیار حساس است و احتمالا چون هر دو تیم خود را در این موضوع محق می دانند، به سادگی بار میزبانی در ورزشگاه کوچکتر را به دوش نخواهند برد.

باید دید در روزهای باقی مانده فدراسیون فوتبال عربستان دیدار الاتحاد و الوحده را به تاریخ دیگری موکول می کند یا الاهلی در ورزشگاه فیصل میزبان پرسپولیس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.