افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

جنجال خانه عجیب ثروتمندترین مرد جهان / ایلان ماسک زیر ذره بین

  • کد خبر : 25937
جنجال خانه عجیب ثروتمندترین مرد جهان / ایلان ماسک زیر ذره بین

هیئت مدیره تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی غول پیکر، تحقیقاتی را در مورد ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت آغاز کرده است. از آنجایی که گزارش شده است که ماسک از بودجه شرکت برای ساختن خانه ای در نزدیکی کارخانه Gigafactory در آستین، تگزاس استفاده می کند. وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود توضیح می […]

هیئت مدیره تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی غول پیکر، تحقیقاتی را در مورد ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت آغاز کرده است. از آنجایی که گزارش شده است که ماسک از بودجه شرکت برای ساختن خانه ای در نزدیکی کارخانه Gigafactory در آستین، تگزاس استفاده می کند.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود توضیح می دهد که میلیون ها دلار شیشه مخصوص برای پروژه موسوم به “پروژه 42” خریداری شد و توجه کارمندان تسلا را به خود جلب کرد. به همین ترتیب، شرکت های مرتبط با ماسک و دیگر مدیران این غول خودروسازی ظاهراً مقدار زیادی زمین در اطراف این منطقه خریداری کرده اند.

خانه ایلان ماسک در حال ساخت

گفته می شود خانه ای که ایلان ماسک در حال ساخت آن است به احتمال زیاد یک مکعب شیشه ای یا “شش ضلعی کج” شبیه به فروشگاه خیابان پنجم اپل است. به همین ترتیب کارشناسان گفته اند که این خانه ظاهراً یک فضای شخصی خواهد بود. زیرا شامل اتاق خواب، حمام و آشپزخانه می شود.

نتیجه این تحقیقات هنوز روشن نیست. زیرا تسلا سال ها پیش بخش روابط عمومی خود را تعطیل کرد و ماسک هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نکرده است. با این حال، هیئت مدیره تسلا می‌خواهد نقش ماسک در این پروژه و همچنین اینکه آیا کارگران تسلا وقت خود را صرف ساختن خانه کرده‌اند یا خیر.

این اولین باری نیست که یک مدیر عامل فناوری در مورد هزینه های خود مورد بررسی قرار می گیرد. سال گذشته، متا همچنین تحقیقات و بازجویی از شریل سندبرگ، مدیر عامل سابق خود را آغاز کرد تا احتمال سوء استفاده وی از منابع شرکت را مشخص کند. در آن زمان گفته می شد که متا در حال بررسی است که آیا به درستی از منابع شرکت برای برنامه ریزی مراسم عروسی خود استفاده کرده است یا خیر.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.